Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

24 d'agost de 2018
0 comentaris

Coneix els errors més comuns en SEO

És impressionant veure els errors més comuns en SEO, que poden tirar per terra tota la feina que hem realitzat per un llarg temps. És per això que hem de detectar aquests petits factors que poden afectar negativament el nostre SEO, i que hem de prendre en consideració perquè la nostra pàgina web o el nostre bloc no acabi submergida en les últimes posicions de Google.

Hi ha diferents errors que són difícils d’evitar, també es fa difícil la l’assaig d’enfocaments de l’optimització ja que no es poden verificar els seus mètodes en temps real, pel fet que les regles dels motors són més difícils de predir. El camp de l’optimització sempre va evolucionant i algunes pràctiques han demostrat ser eficaços, mentre altres han estat perjudicials a llarg termini.

3 Errors més comuns en SEO que has de tenir cura

Reviseu els errors més comuns en SEO que ha d’evitar, perquè el seu negoci obtingui els resultats desitjats i coincideixin amb els seus esforços.

1.- Paraules claus errònies
Un d’aquests errors, és la selecció de paraules clau descuidant les preferències dels motors de cerca, i inclusivament als usuaris de paraules clau cua llarga. Així que hem de pensar en el que demanda el públic abans de desenvolupar el contingut de la web. Saber com ens estan buscant els usuaris a internet per poder establir les llistes de paraules clau que siguin positives per SEO.
L’ús d’eines com Google Adwords KeywordPlanner, Google Trends, i Moz SEMRush paraula clau Explorer pot ajudar eficaçment en el pols de la tendència i la utilització de les paraules clau adequades.

2.- Ús excessiu de paraules clau
Repetir la nostra paraula clau de manera abusiva pot resultar negatiu per al posicionament en cercadors, per la qual cosa, no hem saturar la web repetint les paraules una i altra vegada. L’ús excessiu fa el contingut inútil per a un públic objectiu. De fet Google fa servir la cerca semàntica especial anomenada indexació semàntica latent, el programa pot reconèixer el tema del seu contingut sense necessitar farcit de contingut amb repeticions de paraules clau de destinació.

3.- Contingut de creació original
Un altre dels errors més comuns en SEO per a l’optimització, és la producció de contingut. Es diu que si escrius un contingut atractiu, únic, profund i que a més ho actualitzes freqüentment, seràs recompensat amb un millor posicionament i no existirà la necessitat de construir enllaços Però què passa si escrivim un contingut extraordinari sobre un tema que no interessa o que si interessa, però els usuaris busquen utilitzant altres paraules clau que no havíem considerat? La veritat és que el contingut és la base per a un posicionament web sostenible.

font:posicionamiento web barcelona experta en marketing digital judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!