Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

22 d'agost de 2018
0 comentaris

Coneix el contingut duplicat i els seus problemes principals

Com la paraula bé ho diu el contingut duplicat és aquell contingut que es troba en diversos llocs (URL), dins de la web.

Això ocasiona problemes als motors de cerca ja que no saben desxifrar qual contingut és el més rellevant, pel que trien el que ells consideren important sense tenir en compte si és fiable o no.

Aquests són els grans problemes del contingut duplicat i les solucions

Sabem que si els motors de cerca no poden fer la seva feina els que són amos de llocs paguen les conseqüències ja que es desvia el trànsit i les classificacions es perden.

Una de les formes en les quals es duplica el contingut és pels paràmetres d’URL. Aquests poden ser un codi d’anàlisi o el seguiment de clics.

Una altra forma és a través de les versions de fàcil impressió que són indexades i també hi ha els identificadors de sessió que són els més comuns. Quan un usuari visita un lloc web es leda un identificador de sessió diferent i això queda guardat a la URL.

Per eliminar el contingut duplicat podem fer diverses coses. Tot i que el contingut d’un lloc es pot trobar en diverses direccions URL han de ser canòniques per als motors de cerca. SI fas servir una redirecció 301 cap a la URL correcta aconseguint duplicar cap a l’original.

Si tens pàgines diferents que acaben combinades en una sola crearàs un senyal més fort i rellevant a nivell global ia més et va a ajudar en la classificació en els motors de cerca.

Una altra cosa que pots fer és utilitzar l’etiqueta rel = canònica. Aquest avís fa el mateix que la redirecció 301 però s’ocupa menys temps a executar-lo.

Un exemple seria així:
<Link href = “http://www.example.com/canonical-version-of-page/” rel = “canonical” />
Quan Google o Bing veuen la pàgina de dalt saben que han de tractar-la com una simple còpia de www.example.com/canonical-version-of-page/ URL. També saben que totes les mètriques de contingut i els enllaços seran acreditats a la URL que se’ls va proporcionar.

També pots eliminar el contingut que es va duplicar mantenint la coherència en unir-se de manera interna a un lloc web. Perquè entenguem veiem el següent exemple. Si un administrador web posa com a versió canònica www.example.com/, tots els enllaços interns han d’anar a http://www.example.com/example.html i no http: // exemple. com / pàgina.html. cal notar que no hi ha www.

Una altra solució és la reducció de contingut similar, és a dir si vens impermeables infantils i tens una pàgina per a nena i una altra per a nens el millor és buscar expandir la pàgina i incloure tots dos a la mateixa.

font:experta en seo local a seo barcelona judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!