Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

16 d'agost de 2018
0 comentaris

Quina és la teva millor opció en màrqueting digital PPC o SEO?

Quan alguna persona utilitza un motor de cerca dels venedors del web saben que han d’estar al tant de la tendència. Doncs conèixer el que els usuaris busquen ajudarà a conèixer el que volen comprar. En el màrqueting digital no sempre el primer que busquen és el primer que compren. Per això anem a deixar que escullis el més convenient PPC o SEO.

I sabem que moltes vegades el clients no són del tot conscients del que succeeix cada dia al mercat pel que aquí podran veure i analitzar a conveniència per escollir el millor servei.

Conèixer PPC i SEO seran claus en el màrqueting digital segons judith sauch experta com consultor seo.

L’optimització per a cercadors, Search Engine Optimization, són les tècniques que s’utilitzen área aconseguir les més quantitat de visites d’un llocs des del mateix cercador. Això aconsegueix que apareguis cada vegada més amunt en els cercadors.

Perquè s’obtinguin els resultats esperats cal ser creatiu però també conèixer les necessitats del client i elaborar un pla en base a les seves necessitats. Necessites conèixer la paraula clau que impulsarà la rendibilitat del negoci. Aquestes paraules claus faran que el trànsit flueixi cap al seu lloc web.
També es realitza un estudi de la competència per aconseguir ser únics i innovadors en una àrea i amb això aconseguir cridar més trànsit.

Mentre que la modalitat de pagament per clic és la millor manera en què les persones s’aprofiten dels que fan servir els motors de cerca. Aquests anuncis apareixen a les pàgines de resultats de motors de cerca de la mateixa manera que en l’optimització de motors de cerca quan la persona escriu una consulta que guardi relació. Si la persona fa clic a l’anunci es cobrarà a l’empresa que el va publicar una suma que dependrà de la taxa en el mercat. D’allí el seu nom de pagament per clic.

Un altre avantatge d’aquestes campanyes de pagament per clic és que es poden fer al moment i activar-de la mateixa manera en línia. A més que s’escullen els preus màxims que vulguin pagar per clic, les paraules claus i la pàgina del lloc en què cauran els visitants.

Les campanyes PPC poden ser costoses si no s’administren de forma correcta, i que és important estar al dia amb el compte per veure si està funcionant. Mentre que en una campanya SEO el clic no costa i a llarg termini és molt més rendible.

El millor del màrqueting digital és que hi ha agències que s’encarreguen de gestionar les seves campanyes en cas que vostè mateix no pugui fer-ho.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!