Coneix els tipus de campanyes facebook ads que t’ofereix aquesta xarxa social

Aprofita els avantatges de les campanyes facebook ads

Dins de les comunicacions Facebook s’ha posicionat com la xarxa que enllaça a les persones arreu del món. La raó principal és que pensa sempre a complaure als seus milions d’usuaris de tot el món. I, per aquest motiu, ha creat una nova via publicitària: Les campanyes facebooks ads.

La manera en què Facebook va aconseguir ficar aquests menuts missatges al costat lateral esquerre de la xarxa va ser molt enginyós i parla bé del seu interès per generar un espai a una nova gamma de clients. Aquests face ads han estat els més usats en els últims anys. I la raó és que han aportat una nova forma de fer publicitat on els beneficis han estat més que els perjudicis.

Un d’aquests beneficis és poder triar qui visualitza l’anunci gràcies a la informació que Facebook té sobre els seus usuaris i els pots segmentar des de la ciutat, sexe, edat fins a altres més complicats.
Altres avantatges són poder aturar la campanya quan agradis, incloure imatges i descripcions que no passin dels 90 caràcters i com si fos poc pots mesurar el rendiment de la teva campanya doncs facebook ads t’ho proporciona. Això t’ajudarà per saber quines coses funciones i quins no.

Una altra opció que et dóna és escollir la forma en que vols fer la teva inversió. Una és ppc, és a dir, pagar per cada clic que faci un usuari o ppv que és pagar per cada 1.000 visualitzacions.

També hi ha diferents tipus de campanyes facebooks ads. I tractarem de resumir els beneficis d’algunes perquè sigui més fàcil escollir quin s’adapta a les teves necessitats.

Promocionar la publicació. Augmenta la teva visibilitat aconseguint nous seguidors. Un altre tipus és promocionar la teva pàgina. En augmentar els likes pots posicionar la teva pàgina com una de autoritat. Però has de tenir en compte que tots han d’interactuar per no perjudicar el EdgeRank de la pàgina.

També pots atreure persones al teu lloc web col·locant la direcció URL en la configuració de la campanya. També pots fer una campanya que augmenti el nombre de descàrregues d’una aplicació. Una altra opció és que pots arribar a les persones que estiguin a prop del teu negoci a través d’un geolocalitzador.

En definitiva, és increïble com, tot i tenir més de mil milions d’usuaris, Facebook busca la manera de complaure a cada un d’ells, personalitzant i adaptant-se als canvis del món virtual.

font:experta seo barcelona judith sauch

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *