Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

11 d'agost de 2018
0 comentaris

Estratègia SEO i les xarxes socials

SEO&SMO

El creixement de les xarxes socials van crear un impacte en el que fixa antigament, almenys amb el que posseeix relació directa amb el màrqueting. El boom de les noves plataformes digitals a poc a poc es va pensar que anava a desplaçar l’eina antiga fins al punt en què deixés de ser rellevant. Les diferents formes d’arribar al consumidor s’havien desplaçat, o almenys això era el que s’esperava obtenir. Fins que arribés el moment en què deixés de ser operatiu.

Dins d’aquesta gran llista de desplaçats entrava l’estratègia SEO, o almenys ja s’establia en alguns analistes. Afirmaven que cada vegada menys anaven a ser els contingut usant el cercador i per tant aquests recursos obria que concentrar-los hi ha on si s’estava aconseguint el punt connexió. Calia enfocar-se en els canals que si reportaven visites i aquestes eren les xarxes socials.

Temps després l’estratègia canvi. D’una banda les xarxes socials van deixar de ser la principal referència de tipus comercial. Per tant els visitants arriben cada vegada menys als continguts, el canvi del logaritme a Facebook impacte molt sobre la plataforma Facebook.
Des d’aquest moment Facebook ha realitzat una sèrie d’ajustos graduals, tot amb l’objectiu de ser la plataforma amb consumidors del mitjà.

El fet és que dia rere dia companyies com la d’Amazon busca la forma d’invertir en màrqueting, per posicionar-se com la línia però per a això han d’estar en la recerca constant d’una estratègia SEO i de publicitat. Com expliquen els responsables de certs estudis, Amazon ha anat innovant i ja es va convertir en un motor de cerca de productes necessari per als consumidors, tot això ha fet que els diferents tipus de marques no només Amazon vulguin posicionar-se millor i per tant facin servir més les estratègies SEO i la publicitat en les diferents botigues en línia, a més de tots els elements associats.

Ja en aquesta era hem aconseguit un gran avanç, en general estudis realitzats han demostrat que les marques han realitzat un augment de fins a un 13% en la despesa que fan en màrqueting i recerques. Estan visualitzant un increment del volum d’usuaris i els empresaris també se sumen, fins al punt d’apostar per ells. Mentre que els usuaris de les xarxes socials per temporada han anat decaient greument en l’últim trimestre fins arribar al 3% segons un consultor seo com judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!