Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

10 d'agost de 2018
0 comentaris

Millora l’enfocament de la teva estratègia per augmentar els resultats amb SEO

Google està en constant millora i és per això que les empreses han de millorar les seves plataformes digitals i les seves estratègies per adaptar-les, i augmentar els resultats amb SEO. Durant els últims anys, Google ha actualitzat les seves aplicacions i els seus motors de cerca, orientant-les cap a les necessitats i la comoditat de l’usuari, de manera que les estratègies tradicionals de SEO queden incompletes per a una bona gestió del posicionament.

Amb la teoria que aquestes estratègies estan orientades als motors de recerques i no al públic com a tal, s’han plantejat nous enfocaments per augmentar els resultats amb SEO i aconseguir una millor experiència per a la pàgina, que generi més guanys. És per això que ha nascut el SXO, l’evolució de les estratègies SEO.

En què consisteix aquesta estratègia per augmentar els resultats amb SEO?
Bàsicament consisteix en una nova manera de veure el posicionament de la pàgina web en els motors de cerca, considerant l’usuari com el centre de tots els nostres recursos, tècniques i estratègies. No serveix de res destacar a la web si no hi ha vendes ni guanys per a l’empresa, i el producte és comprat pel client.

Per tant, l’experiència SXO es basa en les necessitats del públic, centrant tota la seva atenció en elles. Per a això, el contingut no només ha de ser útil per al client, sinó també de qualitat, aconseguint així que el nínxol ho torni a preferir en el futur.

Consells per augmentar els resultats amb SEO centrat en l’usuari

• Optimitzar la web creant contingut de qualitat i excel·lència. És a dir, res està penjat per ser-hi. Tot té un motiu i una raó d’utilitat i practicitat que s’adapta a les necessitats de l’usuari.

• Buscar el disseny web que millor s’acomodi als desitjos i expectatives del client. D’aquesta manera, la navegació es desenvoluparà d’una manera molt més còmoda i satisfactòria per a l’usuari.

• Atendre, donar respostes i estar atent al que diu l’usuari. Els usuaris, moltes vegades, van a Google buscant respostes i això és una cosa que l’empresa ha de tenir en compte per millorar l’experiència dels seus clients pel que fa al contingut de l’empresa.

Amb les innovacions de les tecnologies i l’avanç de les aplicacions, Google ha buscat enfocar-se en aquells que realment ofereixen beneficis a les seves empreses, l’usuari comú i per tant, és important que prenguem en compte aquests detalls, per buscar un millor rendiment en el posicionament web.

font:experta seo barcelona judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!