El que s’ha d’ajustar en la teva estratègia de màrqueting per a aquest 2018

 

Les tecnologies emergents segons un consultor seo han ocasionat que el que vèiem a les pel·lícules de Hollywood es tornin realitat i en funció d’això la teva estratègia de màrqueting s’ha d’adaptar a aquestes evolucions tecnològiques.

Dins del joc del màrqueting i les estratègies de posicionament de productes i marques per al 2018 s’espera que les cerca per veu, la IA i la realitat augmentada afectin directament la forma en com es creen i es llancen campanyes publicitàries a la web.

Actualment aquestes paraules són una realitat, és per això que no descartem la materialització de tecnologies que van acabar sorprenent a la humanitat i que hauran de ser estudiades pels professionals SEO i SEM.

Aquest tipus d’innovacions tecnològiques van obligar a les empreses a crear nous mètodes de màrqueting per no quedar obsoletes. Atraure públic d’una nova forma en funció als avenços tecnològics és la nova tasca d’aquestes companyies i els seus professionals de màrqueting.

Amb les actualitzacions de Siri i Alexa el món de les recerques per veu van canviar, i més encara si aquestes eines són capaços d’entendre el que dius i sents de manera que ja no necessitis d’un ésser humà per parlar.

La intel·ligència artificial, la recerca per veu i la realitat augmentada han de ser els tres pilars de la teva estratègia de màrqueting.

El màrqueting és la forma d’atreure públic a un lloc web a través d’anuncis i campanyes publicitàries, les quals neixen amb la incorporació dels mètodes tradicionals que vèiem a la televisación al món digital.

En virtut dels avenços tecnològics la nova manera de crear estratègia de màrqueting va a anar en primer terme, en funció de la intel·ligència artificial la qual es basa en anticipar-se a les necessitats dels usuaris obtenint informació veritablement útil, fins al punt d’oferir recomanacions més encertades.

La realitat augmentada convida als usuaris a contemplar el meravellós i nou que és una maraca o un producte creant espais de transmissió en viu i interactiu, i per últim però no menys agraciat el mètode de recerca per veu el qual canvi la seva essència amb l’aparició de Siri i Alexa els dos assistents virtuals que actualment són capaços d’entendre patrons de conducta humana.

Aquestes noves eines canviaran la forma de fer màrqueting digital generant una nova condició i context en el món publicitari.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *