Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 de juny de 2018
0 comentaris

Les tendències de SEO i els canvis de Google el 2018

Les tendències de SEO i els canvis de Google el 2018

En el camp de l’era digital, hi ha bastants tendències SEO que han sorgit, a diferència de l’any anterior. En el màrqueting en línia, poques estratègies són tan competitives o tan aviat evolucionen com l’optimització de motors de cerca (SEO). Aquí hi ha les tendències de SEO i els canvis de Google el 2018 que han marcat el futur de l’espai digital amb creixement i eficiència.

La cerca de veu i els fragments destacats creixeran de la mà segons un expert seo barcelona com judith:

Una de cada cinc consultes de cerca mòbil actualment prové de la cerca de veu, un nombre que probablement augmentarà, ja que els dispositius compatibles amb Google Assistant com Google Home continuen creixent en popularitat. S’espera que vegeu un augment dels fragments destacats, a mesura que creix la cerca de veu, de la qual Google sovint dóna origen als resultats de cerca de veu. De fet, ja hi ha evidència que aquest creixement està tenint lloc.

Augment de les funcions de la pàgina de resultats del motor de cerca

Recordes els dies de les llistes de resultats de cerca múltiples que es van ressaltar en hipertext blau? Han quedat aquells dies. Ara, quan mires un SERP, està ple de vídeos, imatges, enllaços, fitxes d’articles en profunditat, mencions de mitjans socials, diversos widgets i altres anuncis. S’ha tornat fàcil per perdre un resultat número 1 en la cacofonia ocupada d’altres funcions de pàgina. Tot i que les frases clau i l’optimització de paraules clau encara són importants, ara teniu altres components fora de lloc que es consideren.

Més atenció als fragments destacats

Donant més importància a les dades estructurades, Google continuarà ampliant l’angle de Fragments destacats en 2018. Les dades estructurades són una línia de codi que es pot afegir al codi HTML del vostre lloc que pot proporcionar Fragments destacats

Màrqueting de contingut

Des de compartir informació valuosa per orientar les paraules clau correctes amb Google Keyword Planner ho fa tot i és un concepte clau del màrqueting de contingut. El màrqueting de contingut era i sempre serà una de les tendències SEO més essencials per als propers anys. Per tant, no voldríem passar per alt la vitalitat del màrqueting de contingut en la seva estratègia de SEO el 2018. L’algoritme de Google indexarà el text, després de llegir-los i després indicar el rànquing dels motors de cerca. Per tant, la coherència i la qualitat del vostre contingut estimaran l’abast de la vostra empresa als usuaris en línia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!