Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

25 de juny de 2018
0 comentaris

¿Actualitzacions de Google, han desvirtuat el SEO?

SEO ha estat i segueix sent una de les eines més determinants pel que fa a temes de màrqueting i empreses parlem, aquesta eina serveix per posicionar marques, grans marques han aconseguit ser posicionades i tenir èxit rotund a través de les regles SEO i l’ús de totes les seves eines. Malgrat tot això, s’han creat certs rumors que totes les xarxes socials, les aplicacions que han sorgit estan per donar per mort SEO gràcies a l’empenta d’aquests nous elements, però et aclarim que no! SEO segueix sent el número u en el posicionament de màrqueting en marques i empreses, malgrat totes les actualitzacions de Google.

Has de saber que quan parlem de SEO, parlem de GOOGLE en realitat, cada ajust o actualització pel que fa als algoritmes de Google han de ser adaptats i presos pels desenvolupadors de SEO i anar a l’una amb Google ja que el cercador és l’eina clau i principal per la qual SEO es regeix i funciona correctament.

En què canvi Google perquè ara es tinguin aquests rumors? segons un consultor seo barcelona

Han estat una mica alarmistes, ja que Google l’únic que ha fet és fer un balanç de les actualitzacions de Google del 2017 completes i les que van de l’any per tal d’adaptar els seus algoritmes, dins d’aquestes actualitzacions inclouen les oficials i les no confirmades, establint una llista de tot el que cal deixar de fer per portar el ritme de les seves algoritmes.

Aquí et deixem el que Google va començar a atacar per tal de fer més còmode i agradable el navegar pels llocs webs i per la millora dels posicionaments de les marques.

• La publicitat molesta, Google es va encarregar de sondejar quins són aquests anuncis que els usuaris li semblen molestos, i va començar a atacar-los i eliminar-nos.

• Els links de mala qualitat, segons Google, i segons SEO coincideixen en el mateix i ara en una actualització de Google es penalitzen els links que siguin considerats de mala qualitat.

• El contingut de les pàgines, anuncis etc .. ha de ser de qualitat igual que en l’anterior si el contingut no compleix amb els requisits establerts per Google llavors el contingut és totalment penalitzat, establint que tots els sites que tenen publicitat o anuncis intrusius hauran de ser atacats.

• Més caràcters, Google en les seves actualitzacions àmplia la quantitat de caràcters per a la descripció meta a 203, amb la finalitat de tenir mes dades i informació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!