Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

22 de juny de 2018
0 comentaris

SEO Local

 

¿Com començar amb SEO local?

El SEO local va ser una de les tendències més importants al llarg de 2016 i 2017, i s’espera que continuï fent-ho al llarg del 2018.

Les empreses que han estat capaços d’optimitzar les seves estratègies SEO en la pàgina i fora de la pàgina ja estan obtenint els avantatges suprems de SEO local. Per a altres, hi ha innegables oportunitats per començar els seus viatges locals de SEO.

Google suggereix que el 80% dels usuaris realitzen cerques en línia per a empreses locals, mentre que el 50% dels usuaris que realitzen una cerca local en mòbils per a una empresa visiten la seva botiga al cap d’un dia. Tanmateix, les empreses continuen perdent les oportunitats que ofereix el lloc web local de SEO segons un consultor seo freelance con judith.

Utilitzeu els consells i trucs que es mencionen en aquesta guia per començar amb SEO local.

Reclama la pàgina de Google My Business i l’optimitzeu

És probable que Google tingui problemes, però Google My Business continua sent una pedra angular per implementar SEO local. Si encara no heu reclamat una fitxa de Google My Business per a la vostra empresa, aquest és el moment de fer-ho. Les possibilitats que la vostra empresa tingui a la primera pàgina en una cerca local rellevant millorin la varietat només per tenir un My Business llest , optimitzat i completat.

Aneu a google.com/business, inicieu el procés de registre i verificació i espereu que Google us enviï una postal a la vostra ubicació física.

Assegureu-vos que entén que Google només permet als propietaris de negocis reals tenir les pàgines de My Business; de manera que necessiteu fer un acord amb els vostres consultors de màrqueting digital perquè continueu tenint la llista de My Business fins i tot si surten.

El seu nom comercial, adreça i número de telèfon (abreujat com NAP) ha de coincidir amb el que heu estat utilitzant per al màrqueting digital fins ara. A més, posa especial èmfasi en seleccionar categories, horaris comercials, els tipus de pagament acceptats, etc.

A continuació, teniu fotografies de primera qualitat del front de l’oficina i, a més, s’han penjat al perfil. Les empreses digitals sense una ubicació poden amagar la direcció per poder reclamar el llistat de My Business.

A continuació es mostra el perfil d’un perfil de Google My Business ben optimitzat i optimitzat en una pàgina de cerca.

Entendre i dominar l’art de les cites

Aquí ho teniu, simplement, cada esment al vostre negoci en línia és una cita. Més cites són bones per al SEO local de la vostra empresa. Com considera Google una menció com a cita? Bé, el vostre negoci s’ha de mencionar perquè es compti com a cita.

Encara que cada cop hi ha més consens entre els venedors digitals ja que  Google realment triangula les dades i identifica noms comercials lleugerament diferents com a pertanyents al mateix negoci amb NAP, us recomanem que feu-ho segur.

Segueix optimitzant el vostre lloc web per a mòbils

Encara que això és el que ha de fer cada propietari del lloc web, els propietaris de llocs web de negocis locals necessiten accelerar el seu joc especialment bé. Això es deu al fet que la majoria de les cerques locals es realitzen en dispositius mòbils i estan protegides per un intent.

Els dissenys sensibles, l’experiència intuïtiva de l’usuari i el disseny d’interfícies, etc. són els fonaments; has de passar més enllà d’ells! L’eina de prova de Google Mobile Friendly és un excel·lent punt de partida. Vaig fer una prova en una entrada que estava llegint recentment, i estava impressionat amb la validació de l’eina.

Afegiu directoris comercials a les teves llistes

A més de proporcionar-vos una cita valuosa en línia, les pàgines del directori empresarial per a la vostra empresa també obtenen més visibilitat per al vostre negoci. Aquests són alguns punts d’acció per a vostè.

Comenceu amb els llocs web de directori de ressenyes de negocis més rellevants, com ara Yelp i CitySearch

Busqueu directoris comercials específics de nínxols i creeu-ne els perfils

Busqueu llocs web de la comunitat empresarial local i agafeu la vostra llista allí
Comproveu si el govern estatal té una Cambra de comerç o un lloc web equivalent, i cerqueu una manera d’esmentar-hi.

Utilitzeu els serveis d’agregadors de citacions com Infogroup, Acxiom i Factual
Busqueu una oportunitat per fer una cita a través de llocs web de diaris locals
Per descomptat, recordeu obtenir el vostre lloc NAP cada vegada.

font:judith experta a seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!