Tendencias SEO summer 2018

 

Les  tendències de SEO que dominaran 2018

Encara esteu lluitant per millorar les classificacions de les pàgines del vostre lloc web a Google i altres motors de cerca populars? Abraçar les últimes estratègies de SEO: més atenció als consumidors segons el consultor seo judith sauch.

Com que els motors de cerca tenen un paper important en el model de compra del consumidor, podeu esperar que l’algoritme de Google mostri més èmfasi en l’usuari final i en la seva experiència de navegació general. Això es pot fer per garantir que els usuaris continuïn utilitzant els motors de cerca.

També podeu esperar que altres motors de cerca proporcionin més pes a l’experiència dels usuaris finals i els llocs de classificació en conseqüència que puguin respectar la seva filosofia de manera efectiva.

El màrqueting de vídeo, la infografia i la construcció d’enllaços es van trobar entre les tendències de SEO més parlades des de fa força temps, però si heu limitat només amb aquells que no us puguin beneficiar beneficis que altres mètodes efectius no us han sabut.

Fem un cop d’ull a ells:Cerca de veu

Publicat l’any 2002 per Google, els comandaments de cerca de veu estan sent molt ben adoptats pels usuaris de telèfons intel·ligents per cercar informació i productes en línia. El 2014, Google ha afegit una nova característica a la seva cerca de veu, que permet als usuaris realitzar la cerca en cinc idiomes diferents.

Com influeix SEO?
Amb l’assistència personal, la diversió i l’entreteniment, així com la informació general que busca la cerca per veu: aquesta opció de cerca estalviant i sense esforç, s’espera que canviï la cerca local que inclou l’experiència de compra en línia també.

– Assegureu-vos que el vostre lloc mòbil no bloquegi els recursos que incloguin fitxers CSS, vídeos, imatges, etc.

– Eviteu utilitzar el flaix i optimitzeu la velocitat de càrrega

– Adopteu Tracker de rang per triar les paraules clau completes de Google Auto amb rànquings elevats

– Infon un contingut de format de veu o de conversa a la secció de bloc, de mitjans socials i fins i tot de preguntes més freqüents.

– Assegureu-vos d’imatges d’alta qualitat

– Registreu-vos a la pàgina de Google My Business

Pàgina mòbil accelerada

Tenint en compte el nombre creixent de ràtios d’abandonament dels usuaris en línia per a llocs que no es carreguen amb rapidesa, Google va llançar el projecte Accelerated Mobile Page en 2016. En menys de sis mesos, fins ara, Google va començar a enviar usuaris a les pàgines d’AMP per oferir una millor experiència.

Com influeix SEO?
Ara, quan busqueu un tema o paraula clau a Google amb el vostre dispositiu mòbil, Google classificarà els llocs que utilitzen AMP a la secció de millors seccions de cada pàgina de resultats de la cerca. Qualsevol història que trieu carregarà els ràpids ràpids, que al seu torn, importen el SEO per a la vostra empresa, ja que reduirà els percentatges de rebots i generarà taxes de conversió més alts.

AMP es revisa amb tres elements bàsics que inclouen:

AMP HTML- Nova configuració d’ordres AMP personalitzats
AMP JS- JavaScript estructura per carregar recursos externs més ràpidament
AMP CDN: Xarxa de lliurament de contingut: emmagatzematge en memòria cau per a un lliurament de contingut més ràpid
Màrqueting de contingut

Des de l’orientació de paraules clau correctes utilitzant Google Keyword Planner per compartir informació valiosa, el màrqueting de contingut era i sempre serà una de les tendències SEO més importants en els propers anys. Per tant, no us agradaria passar per alt la importància del màrqueting de contingut a la vostra estratègia de SEO 2018.

Com influeix SEO?
L’algoritme de Google llegeix el text, els indexarà i, a continuació, us proporcionarà una classificació als motors de cerca. Per tant, la qualitat i la coherència del vostre contingut determinaran l’abast de la vostra empresa als usuaris en línia.

– Contracta un blogger professional

– Optimitzar l’estratègia de paraules clau

– Realitzeu tàctiques de construcció d’enllaços d’alt domini

Optimització mòbil

Segons StatCounter Global Stats, els dispositius mòbils i tauletes van superar els equips d’escriptori com a principal dispositiu per a l’ús d’Internet. I, amb un creixent nombre d’usuaris de telèfons intel·ligents a tot el món (estimat que arribarà als 2.880 milions l’any 2020), no us agradaria perdre l’orientació d’aquesta potencial base de clients el 2018.

Com influeix SEO?
Google encara considera la versió d’escriptori per als rànquings, però, l’addició del lloc mòbil juntament amb altres factors importants que inclouen la velocitat i l’experiència de l’usuari serà la clau de la visibilitat del motor de cerca del lloc.

– Assegureu-vos que el lloc web sigui sensible

– URL separat per a cada pàgina mòbil

– Eviteu Flash

– Velocitat de càrrega de pàgina més ràpida

Optimització de l’experiència de l’usuari

Com que l’algoritme del motor de cerca de Google s’ha tornat més sofisticat, a més de centrar-se en el contingut de qualitat, també es considera l’UX mentre es classifica. Si bé el “millor” és l’objectiu, Google també manté un seguit de pàgines i llocs que satisfan l’usuari.

Com influeix SEO?
Moltes grans marques com Amazon es veuen a redissenyar els seus llocs web a intervals regulars per garantir que puguin respondre a les necessitats canviants dels usuaris. L’algoritme de Google ara gira entorn de la usabilitat d’un lloc que inclou components com ara velocitat, navegació fàcil i disseny.

– Crea contingut específic de l’usuari

– Prova de llegibilitat per a diferents dispositius

– Oferta de disseny orientat visualment

– Creació de vincle efectiu

– Pàgines d’aterratge específics locals

– Permet els botons de compartir social

Paraules clau de cua llarga

Les paraules clau de cua llarga són generalment una frase que pot contenir un màxim de tres paraules i ha de ser més específica i menys competitiva que les paraules clau genèriques.

Per exemple, si teniu en compte que la paraula clau “te” o “màrqueting” pot trigar molt a millorar el rànquing de cadascuna a Google, no obstant això, amb menys termes com “home tea-maker” o “màrqueting SEO per a la vostra empresa”, podeu millorar les vostres possibilitats de rondar a Google.

Com influeix SEO?
Google mostra aproximadament 60 caràcters en un SERP, però això no vol dir que limiteu la vostra longitud de paraula clau. El títol del fragment de cerca que Google mostra pot ser dinàmic segons la consulta de cerca, per tant, no us deixeu de crear títols més complets que s’adaptin a les vostres pàgines.

És probable que les persones que vulguin prendre una acció immediata o quan utilitzin la cerca de veu vulguin buscar les paraules clau de cua llarga.

– Conegui el seu únic punt de venda

– Utilitzeu el planificador de paraules clau de Google AdWords

– Cerca paraules clau noves amb frases rellevants

– Amplieu la vostra cerca de paraules clau mitjançant la funció d’autocompletar de Google (per exemple, el millor màrqueting de SEO):

– Enviar una llista de termes de cerca rellevants

– Apliqueu-los a l’estratègia de paraules clau a llarg termini de SEO.

font:posicionamiento web barcelona ( judith)

 

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *