Google Adwords VS Facebook Ads

Guerrers! Google Adwords VS Facebook Ads quin escollir?

A través del temps s’ha anat posicionant el màrqueting digital i s’ha tornat imprescindible per a qualsevol negoci, en el que ha publicitat es refereix han aparegut algunes opcions com Google Adwords i una altra molt destacada que prové de les xarxes socials com ho és el facebook Ads .
Per donar-se a conèixer els anunciants tendeixen a escollir a una d’aquestes xarxes tan importants. No obstant això ens interessa conèixer quina d’elles és l’eina més adequada per als nostres negocis, perquè tot i que semblin iguals l’objectiu i el públic són totalment diferents.

¿Quina opció prefereixes Google Adwords Vs Facebook Ads?

És el més gran pel que fa a aclarir dubtes amb el que respecta a preguntes, moltes vegades ens l’ha aclarit Google. Aquest poderós de l’Internet s’ha sabut posicionar en diversos llocs d’anuncis amb els diferents formats que coneixem, aquesta xarxa es coneix per les seves dues classes de branques Google Search i Google Display, aquest últim arriba al 90% dels usuaris a Internet.
Mentre que el Google Search fa referència a tots els anuncis que es presenten dins del cercador Google. Pel que s’enfoca en dues alternatives quan apareixen els anuncis de textos quan el client fa recerca relacionades amb el producte o un servei per mitjà d’anuncis de shopping, els quals fan una mostra de catàleg del producte.

El Google Adwords és molt exacte, i el fet de respondre sempre a una recerca augmenta el percentatge de conversions pel que fa a Facebook, perquè en Adwords simplement t’apareix el que aquestes buscant justament o, si no una cosa que es relacioni.

Facebook Ads

És la xarxa més visitada del món i la que més informació té de nosaltres en la seva plataforma. Tota aquesta informació ens permet arribar a certs llocs i conèixer els diferents usuaris a través dels seus gustos, la seva forma de vida les seves tendències i interessos. Hem d’afegir que la recerca no és exacta pel que Facebook és molt millor per a produir leads i branding en públics més amplis.
La plataforma de Facebook Ads engloba els anuncis que es generen en Facebook com a Instagram, elos solen aparèixer en forma de publicitat estàtica, presentacions i vídeos.

Quina hauríem triar?

Segons la temàtica. Hi temàtiques que li van bé a Facebook mentre que hi ha altres que no encaixen per ser mes especifiques.
Segons el pressupost. Si tens pocs diners l’opció és Facebook Ads.

Segons l’objectiu. Si vols fer branding combinant les dues eines.

font:expert seo barcelona

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *