¿Actualitzacions de Google, han desvirtuat SEO?

¿Actualitzacions de Google, han desvirtuat SEO?

SEO ha estat i segueix sent una de les eines més determinants quant a temes de màrqueting i empreses que parlem, aquesta eina serveix per posicionar marques, grans marques han aconseguit ser posicionades i tenir èxit rotund a través de les normes SEO i la utilització de totes seus eines. A pesar de tot això, s’han creat certs rumors de que totes les xarxes socials, les aplicacions que han sorgit estan per donar per mort SEO gràcies a l’empenta d’aquests nous elements, però ens aclarem que no! SEO segueix sent el número u en el posicionament de màrqueting en marques i empreses, malgrat totes les actualitzacions de Google.

Tinc que saber que quan parlem de SEO, parlem de GOOGLE en realitat, cada ajust o actualització quant als algoritmes de Google ha de ser adaptat i adoptat pels desenvolupadors de SEO i anar a la par amb Google ja que el cercador és la màquina clau i principal per què SEO segons un consultor seo freelance indica com judith,  es regula i funciona correctament.

En què canvia Google perquè ara es tinguin aquests rumors?

Han estat poc alarmistes, ja que Google ha fet tot el possible per fer un balanç de les actualitzacions de Google del 2017 completes i les que van de l’any amb l’objectiu d’adaptar els seus algorismes, dins d’aquestes actualitzacions inclouen les oficials i les no confirmades, establint una llista de tot el que cal deixar de fer per portar el ritme dels seus algoritmes.

Aquí ens deixem el que Google va començar a atacar amb l’objectiu de fer més còmode i plaent el navegar pels llocs web i per la millora dels posicionaments de les marques.
• La publicitat molesta, Google es va encarregar de sondear quins són aquests anuncis que als usuaris li semblen molestos, i va començar a atacar-los i eliminar-los.

• Els enllaços de mala qualitat, segons Google, i segons SEO coincideixen en el mateix i ara en una actualització de Google se penalizan els enllaços que es consideren de mala qualitat.

• El contingut de les pàgines, anuncis, etc., ha de ser de qualitat igual que en el anterior si el contingut no compleix els requisits establerts per Google, per la qual cosa el contingut és totalment penalitzat, establint que tots els llocs que tinguin anuncis publicitaris o anuncis intrusius han de ser atacats.

• Més caràcters, Google en les seves actualitzacions amplia la quantitat de caràcters per a la descripció meta a 203, amb l’objectiu de tenir més dades i informació.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *