Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

21 de maig de 2018
0 comentaris

Grammatica de Marketing Digital

Avancem, Internet és una part massiva de la nostra cultura. A causa d’això, veiem la nostra bona part d’errors gramaticals a través de la web. És vostè el que confon més “que” i “llavors?”. La veritat és que la gramàtica pot ser complicada: es produeixen errors, però quant importa la gramàtica als lectors i als motors de cerca? consells segons la agencia seo barcelona

Segons un estudi de Global Lingo, és important. Els errors gramaticals afecten el màrqueting de contingut no només a nivell de lector, sinó també en un nivell de SEO. La poca gramàtica pot provocar la pèrdua de credibilitat, experiència de l’usuari i classificacions de cerca.

Credibilitat
La gramàtica pobra pot embrutar la credibilitat dels blocs, llibres electrònics, estudis de casos, guies d’elaboració i altres recursos de màrqueting digital. Aquesta credibilitat danyada pot provocar la pèrdua de clients potencials i afectar directament la seva línia de fons, el que fa que la gramàtica sigui un imperatiu per a l’èxit en línia de qualsevol empresa.

De fet, els resultats de l’estudi de Global Lingo determinen que el 59 per cent dels adults del Regne Unit no compraríem d’un lloc web a causa d’errors gramaticals o ortogràfics perquè no podrien confiar en la qualitat del servei de la companyia i considerar-los poc professionals.

Experiència d’usuari
Les oracions incorrectament estructurades solen prendre més temps per desxifrar completament, molts lectors simplement es donaran cita enmig d’una oració incòmoda. La gramàtica adequada és una part integral de la llegibilitat d’un article, un component necessari per a una experiència d’usuari positiva. En una enquesta de Dictionary.com realitzada per Harris Poll, el 59 per cent dels adults nord-americans enquestats va dir que la gramàtica inadequada és el que els molesta més sobre l’idioma anglès. Per tant, un error gramatical pot resultar fàcilment en una pèrdua d’interès per al lector, cosa que dificulta l’efectivitat del contingut.

L’estudi també va indicar que els enquestats de 18 a 34 anys tenen “estàndards molt més alts” en termes d’errors d’ortografia en els mitjans socials que qualsevol altre grup d’edat, tot i estar més acostumats a llenguatges moderns, informals i abreviatures. Això significa que l’ús de la gramàtica adequada només és cada vegada més important per a l’experiència de l’usuari, no només en el màrqueting de contingut, sinó també en les xarxes socials.

Classificacions
Tot i que la gramàtica pot fer malbé una credibilitat i experiència d’usuari, Google no ha confirmat específicament si la gramàtica és o no un dels més de 200 factors de classificació en els seus algoritmes. No obstant això, Bing ha quedat clar que la gramàtica és, sens dubte, un factor de rànquing que els motors de cerca cerquen per determinar la qualitat del contingut a la web. Al febrer de 2014, el director de producte sènior de Bing, Duane Forrester, va declarar:

“De la mateixa manera que jutja l’escriptura dels altres, els motors jutgen el vostre. Si es lluita per obtenir errors tipificats passats, per què un motor mostrarà una pàgina de contingut amb errors més alts en el rànquing quan hi ha altres pàgines de contingut lliure d’errors per servir al cercador? M’agrada o no, ens jutjem per la qualitat dels resultats que mostrem. Així que estem vigilant constantment la qualitat del contingut que veiem “.

És evident que Bing forma part de la creixent “Policia Gramàtica”, i tot i que Google no ha confirmat la seva postura sobre la gramàtica, és probable que ja sigui un factor de classificació.

Tot torna a la Google Panda Algorithm Update publicada el 2011. Google Panda ha estat creada amb l’objectiu de reduir la classificació de llocs amb contingut de baixa qualitat i, en conseqüència, augmentar la classificació de llocs d’alta qualitat. Poc després de la implementació de la primera actualització de Panda, Google va publicar una llista de 22 preguntes que cal preguntar per determinar la qualitat del contingut del seu lloc, que també són preguntes de l’equip de Google quan van crear l’actualització de Panda. Un dels primers esmentats és: “Aquest article té errors ortogràfics, estilístics o fets?”, El que significa que Google indicava que la gramàtica té un lloc en l’algoritme de rànquing.

Eines de gramàtica útils
La gramàtica és una part essencial del màrqueting de contingut i s’ha de prendre en serió perquè l’ús inadequat d’una paraula o d’una sentència executada pot posar en perill l’execució d’un determinat contingut. Fins i tot si corregeix alguna cosa centenars de vegades i està segur que no té errors, potser hi hagi un error gramatical o dos que s’amaguen. Afortunadament, hi ha recursos que us poden ajudar. Per garantir que tot el contingut no tingui errors gramaticals abans de publicar-los, utilitzeu aquestes eines útils i gratuïtes:

 

Grammarly Chrome Extension: una extensió gratuïta que verifica la gramàtica i l’ortografia a l’instant a les xarxes socials, Gmail, WordPress o pràcticament qualsevol recurs en línia. Més informació sobre gramàtica aquí.

font:agencia marketing online barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!