Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

1 de maig de 2018
0 comentaris

Tendències de màrqueting digital 2018: com afectaran el vostre negoci?

Tendències de màrqueting digital 2018: com afectaran el vostre negoci?

Hem compilat una llista de tendències de màrqueting digital que es configuraran com enormes el 2018 segon el consultor seo freelance judith sauch.

El vídeo és rei
El contingut de vídeo del 2018 serà clau per comercialitzar el vostre negoci, inclòs l’ús de la transmissió en temps real de vídeo. Al voltant del 87% dels venedors en línia ara utilitzen contingut de vídeo i vídeo de xarxes socials genera un 1200% més d’accions que només text i imatges combinades. Creiem que és prou motiu perquè vostè pugui començar a produir contingut de vídeo per atraure els seus clients.

Anuncis més orientats amb un objectiu singular
Amb tants anuncis, els consumidors es bombardegen diàriament. Segons estudis recents, el consumidor mitjà està exposat a fins a 10.000 missatges de marca al dia i aquest nombre només creix, de manera que només és lògic que els anuncis hagin de ser molt més específics amb un objectiu i una conversió únics per capturar atenció dels consumidors.

Noves lleis de protecció de dades de la UE
La protecció de dades ara és més important que mai. El Reglament General de Protecció de Dades (GDPR) entrarà en vigor a partir de maig de 2018, per la qual cosa és una bona idea que les empreses es preparen per a això. Qualsevol dada de client que tingui s’ha de fer amb el permís explícit dels seus clients.

Històries dels mitjans socials
‘Històries’ ara és una característica a Facebook i Instagram on podeu publicar una imatge o un vídeo que apareix per només 24 hores. Llavors, per què hauria d’utilitzar-los a les campanyes de les seves xarxes socials? Ells us poden ajudar a mantenir-se al capdavant de la ment dels vostres consumidors i mantenir la visibilitat als canals de notícies dels vostres seguidors.

Així que ho teniu; està clar que el màrqueting digital el 2018 ha de ser cada vegada més orientat, utilitzar contingut de vídeo i incloure l’ús de la història. Potser el més important és que la protecció de dades ha d’estar al capdavant en comunicar-se amb els vostres clients. Si us preocupa el GDPR, podeu parlar amb els nostres experts de Copper Bay Creative que us poden informar sobre les accions que podeu dur a terme per garantir que la vostra empresa compleixi.

Font:agencia marketing digital

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!