Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

29 d'abril de 2018
0 comentaris

Com analitzar el vostre SEO amb Google Analytics

Com analitzar el vostre SEO amb Google Analytics

La web Analítica és una part fonamental dins del Màrqueting Digital. Aporta un ampli coneixement sobre com interactuen els usuaris amb el nostre lloc, oferint dades de gran valor a l’hora de prendre mesures estratègiques. Google Analytics, a més de mesurar dades de les campanyes de visualització, també pot analitzar el seu posicionament SEO.

Auditoría SEO a través de Google Analytics segon el consultor seo freelance judith.

Google Analytics és una eina molt completa que ajudarà notablement a millorar les estratègies, a més de veure si estan funcionant. Entre tot aquell que podem dir-nos:

Audiència i públic objectiu. És important aprendre a realitzar interpretacions de dades d’audiència i trànsit. Centreu-vos a fixar-vos si són nous usuaris o són recurrents. Aquest dato permetrà saber si ha aconseguit fidelitzar clients, un dels principals motius del SEO.
Fíjate en totes les pàgines. Per trobar possibles problemes amb el SEO, és important auditar totes les pàgines del vostre lloc. Per això, podeu accedir a la següent ruta: “comportament-contingut del lloc- totes les pàgines”. Es mostraran les deu pàgines més importants del vostre lloc, ordenades segons les visites.
Taxa de rebot. És important saber quants usuaris abandonen la teva pàgina més enllà. Això vol dir que tens un gran repte de SEO. Si abandonen la teva pàgina vol dir que no heu trobat el que buscaves. Deberàs solucionar aquest problema.
Búsquedas. Google Analytics us ofereix la possibilitat de fer un seguiment de les paraules més buscades en el vostre cercador intern. Si aquestes no estan incloses en les vostres paraules clau, és el moment de plantejar-ho.
Velocitat de càrrega i pàgina sensible. Aquestes dues consideracions han cogido importància en els últims anys per a Google. Amb aquesta eina sabràs si les teves pàgines es carreguen correctament. Millorar la web perquè s’adapti als telèfons mòbils també és important ja que millora l’experiència d’usuari.
Com vés, saber interpretar les dades que t’ofereix Google Analytics pot ajudar-te considerablement a millorar la teva estratègia de posicionament SEO.

Font:mentedigital.es

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!