El nou hàbit del SEO

 

El nou hàbit del SEO serà el rendiment web

Com a professional SEO has de començar a ajustar les teves estratègies i tècniques al nou món el qual es defineix com una veloç. L’hàbit que has de començar a tenir en compte és el rendiment web el qual dependrà directament dels temps de càrregues de visualització que tindran les pàgines en el termini immediat a causa de les exigències dels usuaris i de Google.

Existeixen mètodes segons un expert o consultor seo, les   tècniques adequades per millorar un lloc web independentment dels canvis i actualitzacions d’algoritmes que es realitzin. Tot i comptar un monitoratge constant sobre el comportament del seu lloc web i dels esdeveniments que van poder haver tingut lloc al voltant del posicionament web, sempre s’escapen detalls que poguessin perjudicar el rendiment del lloc web. Per evitar això t’oferim un conjunt d’elements a considerar per estar previngut.

Google ha desenvolupat un projecte denominat AMP, que en espanyol significa Pàgines Mòbils Accelerades a on la velocitat de càrrega del lloc i el rendiment del mateix s’incrementessin considerablement. Dit per experts que ja fan servir aquest projecte, fan referència als canvis significatius que han tingut pel que fa a variables o indicadors d’optimització donant així un veritable suport i recolzament a aquesta iniciativa de Google.

Un altre element és l’internet, el qual ha de ser més ràpid ara i sempre permetent que els usuaris mantinguin interaccions en temps real i de forma instantània. A aquest punt hem d’incloure la nova tecnologia anomenada internet de les coses amb la qual podràs comunicar-te directament via WiFi amb els teus aparells de la llar o oficina, només amb tenir accés a la xarxa i un dispositiu mòbil intel·ligent.
Google considera important el rendiment web.

Les consideracions que realitza Google davant els seus clients és que mantinguin un rendiment web òptim per millorar l’experiència dels usuaris que busquen incansablement en el, per això ha de ser una prioritat per a tu també.

La pregunta que sorgeix és com participen els professionals de màrqueting en aquest rendiment i en la velocitat de càrrega de les pàgines web amb la seva rutina diària de SEO. El primer és crear una base de dades sòlida, recordant que SEO és part del màrqueting però s’inclina més cap les dades, tenint en compte que les dades i indicadors com CTR i impressions no es diferencien entris el posicionament i el rendiment web. Aquesta avaluació permetrà encaminar millor als objectius plantejats prèviament.

Per mes informació aneu a agencia seo barcelona.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *