Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

20 de juliol de 2018
0 comentaris

Linkbuilding en SEO

Impulsar la construcció d’enllaços per a una millor estratègia SEO

Cada dia és més reconeguda la importància i rellevància que té la construcció d’enllaços sobre l’optimització dels motors de cerca, millor conegut com SEO, per impulsar de millor manera el contingut d’una pàgina web, a través de la difusió i publicitat en altres pàgines.
Per millorar la visibilitat d’un lloc web no només és important tenir en compte la creació de campanyes d’optimització SEO, més enllà d’utilitzar aquella única eina, també cal considerar que per constatar una veritable millora en l’aspecte de les visites o publicitat del contingut web, cal aplicar estratègies basades en la creació d’enllaços.

Certs aspectes que s’han de prendre en compte per a la construcció d’enllaços són, en primer lloc, que aquells enllaços arribin directament als dominis situats al país o localitat en els quals es vol obtenir una bona classificació; també, aquests enllaços han de provenir de llocs web que tinguin vinculació important pel que fa al desenvolupament o contingut determinat de la seva pàgina web, és a dir, que hi hagi una similitud entre els continguts d’una pàgina i l’altra.

Cal ressaltar, a més, que per tenir èxit en tot aquest aspecte de la construcció d’enllaços, aquells no han de crear-se en pàgines web poc visitades o que estiguin prohibides.

Factors de construcció d’enllaços que contribueixen a la classificació en els motors de cerca segons indica la experta en consultor seo judith.

 Seleccionar fonts rellevants: Com hem dit anteriorment, aconseguir una bona classificació a través de la creació d’enllaços dependrà bàsicament de la font o lloc web a la qual estigui disposat a comprar enllaços, per tant, per obtenir enllaços de qualitat i impulsar-se en la classificació en els motors de cerca, el primer és fixar-se que es tracti d’una pàgina web amb informació similar o d’un tema relacionat amb el seu contingut.
 

 Cerca la paraula clau o URL: Es fa molt més fàcil la tasca quan es busquen paraules clau dins del contingut d’aquelles pàgines web, o també es pot fer una cerca per mitjà d’un URL en específic del domini on es vol ubicar l’enllaç Al trobar el temps de fer aquestes recerques serà més probable trobar pàgines web amb informació rellevant i vinculada al seu propi contingut, per obtenir enllaços d’aquelles. 

 La recerca per nom de domini: Aquesta també és una opció interessant quan ens referim a la construcció d’enllaços. Bàsicament, es tracta de trobar pàgines web que siguin importants en diferents zones de domini, i així obtenir una llista amb les opcions més adequades.

font:experta seo barcelona judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!