Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

11 de juliol de 2018
0 comentaris

Les paraules Clau a SEO

Categorització de paraules clau com a estratègia SEO

Alguns es pregunten, ¿com impulsar meu lloc web perquè estigui entre les millors classificacions dels motors de cerca?

I la veritat, és que no és tan complicat, la qüestió està en perfeccionar la seva estratègia SEO, per fer-ho cal enfocar-se en el bon ús de les paraules clau, és a dir, en conèixer la intenció dels usuaris en buscar contingut en els respectius motors de recerca, a través de la categorització de paraules clau determinades i específiques.

Aquesta és una manera de simplificar tot el procés de SEO i obtenir bons resultats. Els usuaris en fer una recerca volen aconseguir informació determinada i d’acord amb la seva recerca, però, hi ha grans quantitats de trànsit de tot tipus d’informació a internet pel que és bo utilitzar paraules clau que ajudin al fet que els resultats trobats siguin més específics.

És molt important comprendre i conèixer les variades categories que hi ha a internet d’acord a un tema en particular per assignar una paraula clau que permeti estar ben posicionat en les classificacions d’acord a aquest tema. A més, per elaborar una estratègia SEO reeixida, és fonamental no només pensar en una bona paraula clau, sinó també en la intenció que hi ha darrere de cada paraula quan l’usuari fa la cerca.

Estratègia SEO: Comprendre la intenció del cercador

Com a part de l’estratègia SEO és necessari comprendre la intenció del cercador, és a dir, concentrar-se en cobrir les seves necessitats, expectatives i d’alguna manera conèixer la seva intenció per “predir” que tipus de contingut li interessa i la forma en que l’usuari busca aquella informació.
Per exemple, si prestes serveis de plomeria en una localitat petita i específica, per als usuaris que requereixin d’aquell servei serà molt més probable aconseguir-se amb aquest resultat quan busquin “lampista” més el nom la ciutat. Per això, és imprescindible no utilitzar paraules molt rebuscades, poc utilitzades o que no vagin d’acord amb la categorització del contingut perquè serà disminuïda la probabilitat que l’usuari coincideixi amb la informació.

En tota estratègia SEO també existeixen les anomenades “consultes de cerca” i és bo comprendre-les, per exemple, quan un usuari busca “x” contingut o pàgina web ho fa de manera bàsica i simple, però alhora precisa per aconseguir exactament el que està buscant, això succeeix, per exemple, en el cas d’escriure a la barra de cerca “Google.com” o “Facebook.com”, cosa que sent realistes no fa cap usuari, ja que la gran majoria prefereix fer una recerca més global i col·locar directament “Google o Facebook”.

font:seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!