Pere Meroño

Diari d'un eurocomunista del #PSUC

7 de desembre de 2008
2 comentaris

Aloma (Dagoll Dagom)

Un bell espectacle: 12 actrius i actors i 16 músics al servei d’un teatre musical que commemora el centenari del naixement del millor novel·lista català del segle XX –i segurament de tots els temps-: Mercè Rodoreda (…)

Un vell projecte de la veterana companyia que, gràcies a una munió de circumstàncies, s’ha fet realitat.

I un bell espectacle on s’alternen lletres i cançons a partir de la història d’Aloma una noia diferent, especial, independent i rebeca. 

Cal fer remarca de la perfecta conjunció de l’espectacle. Del maridatge entre música, cançons i interpretacions.

Tothom –músics, actors…- hi està d’allò més bé. La coreografia, magnífica. I l’ús intel·ligent i adient de les noves tecnologies en forma de projeccions de films, fotografies en moviment de Barcelona.. damunt d’un teló transparent i juganer. 

Moments màgics i d’un intens lirisme: l’oncle Robert i Aloma ballant sota la imatge d’en Fred Astaire i Ginger Rogers i el tango que es marquen els mateixos protagonistes.

. Aloma. Basada en la novel·la de Mercè Rodoreda. Dir. Joan Lluís Bozzo. Adaptació teatral: Lluís Arcarazo. Música i lletres i direcció musical: Alfonso de Vilallonga. Amb la participació, entre altres, de Carme Sansa, Julia Möller, Josep Julien, Carlos Gramaje… 1h i 55 min, entreacte a banda.

Teatre Nacional de Catalunya.

Fins el 4 de gener de 2009. 

El crim del caixer automàtic / El crimen del cajero automático

http://es.youtube.com/watch?v=iUiHByShlIE 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!