Pere Meroño

Diari d'un eurocomunista del #PSUC

7 de desembre de 2008
2 comentaris

Aloma (Dagoll Dagom)

Un bell espectacle: 12 actrius i actors i 16 músics al servei d’un teatre musical que commemora el centenari del naixement del millor novel·lista català del segle XX –i segurament de tots els temps-: Mercè Rodoreda (…)

Un vell projecte de la veterana companyia que, gràcies a una munió de circumstàncies, s’ha fet realitat.

I un bell espectacle on s’alternen lletres i cançons a partir de la història d’Aloma una noia diferent, especial, independent i rebeca. 

Cal fer remarca de la perfecta conjunció de l’espectacle. Del maridatge entre música, cançons i interpretacions.

Tothom –músics, actors…- hi està d’allò més bé. La coreografia, magnífica. I l’ús intel·ligent i adient de les noves tecnologies en forma de projeccions de films, fotografies en moviment de Barcelona.. damunt d’un teló transparent i juganer. 

Moments màgics i d’un intens lirisme: l’oncle Robert i Aloma ballant sota la imatge d’en Fred Astaire i Ginger Rogers i el tango que es marquen els mateixos protagonistes.

. Aloma. Basada en la novel·la de Mercè Rodoreda. Dir. Joan Lluís Bozzo. Adaptació teatral: Lluís Arcarazo. Música i lletres i direcció musical: Alfonso de Vilallonga. Amb la participació, entre altres, de Carme Sansa, Julia Möller, Josep Julien, Carlos Gramaje… 1h i 55 min, entreacte a banda.

Teatre Nacional de Catalunya.

Fins el 4 de gener de 2009. 

El crim del caixer automàtic / El crimen del cajero automático

http://es.youtube.com/watch?v=iUiHByShlIE 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!