Núvol vermell

El blog d'Oriol Soler

Una estratègia de comercialització de publicitat pel segle XXI (I)

Des de que va entrar l’Ana Xicoy com a Directora General de Cultura03 he dedicat bona part del meu temps ha bastir una estratègia de comercialització de publicitat que ens permetés, a més de superar la crisi, tenir força estratègica i econòmica suficient com per abordar tot el creixement que volem fer en el camp dels mitjans en els propers anys. Durant els darrers mesos he anat repetint que la crisi global i, més concretament, la crisi existencial del mercat publicitari eren una gran oportunitat “si no ens arrasava”. I aprofitant que fa uns dies els amics d’Havas Media em van demanar que els hi expliques amb detall com plantejava aquest tema i com havíem assolit un creixement del 25% en facturació publicitària en l’annus més horribilis he pensat que ho compartiria al bloc.

Ho faré en cinc parts durant els propers dies, deixant clar abans de res, que soc molt conscient que ens queda tot per fer, que no voldria semblar que sento càtedra, que només tinc ganes genuïnes de compartir-ho i parlar-ne.



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Sense categoria per OriolSoler | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent