Des de que va entrar l’Ana Xicoy com a Directora General de Cultura03 he dedicat bona part del meu temps ha bastir una estratègia de comercialització de publicitat que ens permetés, a més de superar la crisi, tenir força estratègica i econòmica suficient com per abordar tot el creixement que volem fer en el camp dels mitjans en els propers anys. Durant els darrers mesos he anat repetint que la crisi global i, més concretament, la crisi existencial del mercat publicitari eren una gran oportunitat “si no ens arrasava”. I aprofitant que fa uns dies els amics d’Havas Media em van demanar que els hi expliques amb detall com plantejava aquest tema i com havíem assolit un creixement del 25% en facturació publicitària en l’annus més horribilis he pensat que ho compartiria al bloc.
Ho faré en cinc parts durant els propers dies, deixant clar abans de res, que soc molt conscient que ens queda tot per fer, que no voldria semblar que sento càtedra, que només tinc ganes genuïnes de compartir-ho i parlar-ne.