He rebut alguns comentaris i alguns mails preguntant-me perquè tenim tant poca publicitat a les nostres revistes. Be, jo no penso que en tinguem tant poca però si que és veritat que n?hem de tenir molta més, de fet els nostres ingressos son 70% venda d?exemplars i 30% publicitat quan en aquest sector normalment és just el contrari.
A partir de la necessitat de tenir més ingressos en aquest àmbit , sobretot tenint present que a partir de finals d?any tindrem un setmanari que ha de doblar la nostra facturació publicitària, i de la realitat que el món de les revistes està vivint canvis molt interessants, he fet els posts que penjaré els propers dies: Un sobre la publicitat a les revistes avui, un altre al voltant del mercat publicitari i les revistes catalanes i un darrer sobre el repte de Time Out. 3 posts que aniré intercalant amb alguna novetat del grup i amb la llista dels més venuts de Sant Jordi que em vaig comprometre a elaborar.
… la nau conjunta que diuen que heu comprat amb Abacus, i el que vol dir això…
Gràcies.
Pere