En el darrer número de Time Out. La Glòria Gasch i el seu equip han aplicat, després de molt treball, bona part dels canvis que ens havia suggerit TimeOut New York i fa goig, funciona, fa vibrar, n’estic orgullós… El secret, la pòcima màgica, és ser genial en el tractament del tema de portada, de referència en cada sector que abordem i exhaustiu, perfectament exhaustiu amb tot el que passa a Barcelona. I tot i tenir el secret clar desde fa temps ha estat molt i molt difícil fer tot això, i més fer-ho de forma constant i estable, i encara queda.
TimeOut, després de les dificultats dels primers mesos va consolidant-se lenta però inexorablement. Diria que ja és una de les millor revistes d’oci, inclosos els suplements dels grans diaris, però tenim clar que hem de ser molt millors per consolidar-la en una ciutat que és molt exigent i extremadament dinàmica. Potser en aquest projecte hem estat massa agosarats, però veure com va creixent en audiència, segons el Baròmetre, i en publicitat i, sobretot, veure com va brillant cada vegada més amb millors idees, millors col·laboradors i més presència a la ciutat dona seguretat i molta alegria.
Per cert, a la secció de llibres, i la Glòria s’ha negat a dir-me qui hi ha darrera del pseudònim, hi ha una columna nova, “El Racó de les Faves”, que informa del sector editorial des de molt endins.
Ho comentem al Facebook?