Connexions des de #Badalona

"Si jo hi sóc i tu també / la terra és meva i és teva." (Joan Argenté)

[Setmana 50/2018] Més projectes que vam engegar i que es van fent realitat

[Setmanalment envio al meu canal de Telegram un resum de l’actualitat local des de la perspectiva del govern de Badalona i d’ERC, el partit que represento. Aquest és el contingut de la setmana 50 de 2018]

El del Torrent de la Font i Can Bada va ser un dels projectes estratègics del govern en què vam participar com a ERC a #Badalona; estem contents que les obres ja tinguin data d’inici! En aquest apunt explicava fa uns mesos els detalls del projecte.

En la junta de govern de l’AMB del 25/11 es va aprovar procedir a la contractació de les obres de la primera fase de la Plaça Trafalgar (Excavaciones y Construcciones Benjumea), a Llefià; i del projecte d’adeqüació paisatgística de la carretera de Can Ruti (Agustí i Mas Soliver). També es va aprovar inicialment el projecte de reaurbanització del carrer i plaça Azorín, de J.Zaldívar.

Més encara: aquest divendres s’ha publicat l’inici de licitació del projecte de reordenació del parc de Lloreda (primera fase), per un valor de 813.975 euros; el termini de presentació d’ofertes acaba a principi de gener i la contractació de l’obra es podria produir abans de final del mandat.

A partir d’aquest divendres s’ha permès l’estacionament nocturn al tram de passeig Marítim de Badalona entre la platja dels Pescadors i el pont del carrer del Torrent de Vallmajor, una decisió que no compartim i que, a més, els primers dies d’entrar en vigor ja ha portat problemes amb la seguretat i el retorn de l’indisciplina viària.

Més notícies a destacar sobre cultura:

Els teatres municipals de #Badalona inicien la nova temporada dissabte 26 de gener. Més informació i programació, aquí.

 

Alguns actes destacats d’aquesta setmana com a diputat delegat de Cultura a la Diputació de Barcelona:

 

 



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Badalona és un poble?, General | s'ha etiquetat en , , , , , , per oriol_llado | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent