23 de febrer de 2013
General
0 comentaris

Petjades guanyadores encara dissortadament secretes

Un bon comercial és el qui sap com és la gent…..a l’hora de pagar (Anònim)

Tenim un diari que ningú llegeix ni mira.

Té 1300 subscriptors.

Tenim una revista convencional mensual que tothom llegeix i mira.

No té cap subscriptor.

És un regal de “bonrotllisme”.

No seria més natural i profitós fer pagar la revista mensual? 
Que esdevingués PREMIUM? 
Accesible només a la gent de les empreses (o a qui se subscrigui)

Revista, quinzenal millor que mensual, convencional, no digital. 

De la mateixa manera que els mitjans convencionals s’han projectat virtualment, ara nosaltres, de manera humil, ens projectarem també convencionalment. 

Parlarem d’empresa i…pensament. Dues vessants de la mateixa moneda.

La de l’èxit assegurat. 

Condicions: Elaboració, maquetació, impressió, distribució i comercialització.

Com tot projecte que comença, no serà fins al tercer exercici que arribarà el punt d’equilibri. 

Pero el marge d’error és nul.

L’empresa pertany a “un sector en què el client paga ràpid”.

Personalitzar productes, fer-los únics i exclusius (fotografia) 

És molt important saciar les expectatives i les necessitats del destinatari (publireportatge)

Per això, és necessari crear contingut de qualitat (fotografia) 

I saber que aquest serà suficientment interessant per l’usuari al que arribarà (publireportatge) 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!