Inbound Marketing

Les millors tècniques per vendre per Internet.

Màrqueting Online 360º

Un recorregut de 360º pel marketing online

Quan parlem de estratègies de marketing el que he de tenir clar que no es un camí unidireccional, tot el contrari. Parlar de marketing es parlar d’una eina viva, que necessita ser posada en marxa, analitzada, repensada y de nou, posada en marxa, com bé s’explica a la sección de Metacom MKT.

A més les estratègies de marketing son estratègies globals que volen donar resposta a diferents reptes. El principal? Saber on y com arribar al target.

Si per aquest article hem escollit el títol “un recorregut de 360º” es por que las opcions que hi ha darrera del marketing online son gairebé inesgotables, depenen de la teva imaginació y coneixement del sector. Aquí en parlarem d’unes quantes.

Quan tenim un negocio online, on la cara visible del nostre negocio es la nostra pàgina web, queda clar que aquesta ha de tenir la millor presentació possible, tan per Google com per el client. Per això una de les primeres mesures que tindrem a bé optimitzar serà tot el relacionat amb el seo on page.

Dins d’aquesta optimització ens centrarem en la accessibilitat de la nostra web, en la seva velocitat, en l’estructura del nostres menús, en la estratègia de paraula clau…en definitiva, en tot el que podem nosaltres manipular de la nostra web.

Un cop deixem de banda el seo onpage es hora de endinsar-se al seo off page, es a dir, en totes aquelles acciones que repercutiran en un millor posicionament de la nostra web, però que no les realitzem a la nostra web.

Dintre d’aquest apartat ens referim a tot el relacionat amb aconseguir links d’altMarketing-online-seo-semres pàgines, en donar-se d’alta a directoris, en escriure per altres blogs…en definitiva, qualsevol acció que puguem fer per que la nostra pàgina es faci més coneguda i tingui més tràfic.

Altre porta dintre del marketing online es la estratègia SEM. El SEM (Search Engine Marketing) es diferencia del SEO per que aquest últim atrau públic a la nostra web amb “clicks pagats”. Què vol dir? Doncs que paguem a alguna plataforma de publicitat com Google Adwords, Facebook Ads, Twitter Ads, etc… per promocionar la nostra web y el nostre producte.

Òbviament avui dia no podem oblidar-nos de les xarxes socials per promocionar el nostre producte. Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube…  Si vols saber més fes un cop d’ull a aquest article sobre marketing a xarxes socials.

Per finalitzar el nostre recorregut parlarem del email marketing. Las campanyes per mail, amb un bon disseny y un missatge atractiu per la persona, encara dona un resultat òptim per vendre el nostres productes y fidelitzar clients.

Com hem vist, i això es només una mostra, el marketing online es un món ample, amb milers de possibilitats, un món on s’ha d’anar caminat amb la lògica proba – error fins arribar a la optimització ideal per el nostre negoci.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.