Poker

El govern espanyol no explica com aturarà el referèndum català. D’igual manera el govern català no dona pistes de com aconseguirà les urnes i el cens oficial. Mentre que el govern espanyol passa, a Catalunya es van agafan cartes per garantir l’exit en aquest joc d’estratègia.
I hi ha dubtes amb les garanties. Quines?. La única segura es que d’ací a cent anys tots calbs.
Garanties de la llei? – es clar, les de Catalunya, en concordança amb les internacionals.
Evidentment no ens podem atenir a les regles del joc del nostre adversari que no vol jugar i només l’interessa que encara que tinguim les millors cartes ens sotsmetim a perdre sense més.
L’aposta ara ja és molt important i el joc continua. El as en la maniga en Catalunya es el clam de quasi tot el poble que sembla passar desapercebut en Espanya.

El adversari tindrà, mes d’hora que tard, que mostrar les seves cartes, i si no ens sorprèn amb una quintilla d”asos amagada, haurà perdut la partida.

Ah.. No si valen els comodins

En castellà sisplau

Es mi privilegio el comprender perfectamente la lengua catalana (incluyendo el lapao, el valencià y mas o menos el balear.Sin embargo hay mas de un 50% de castellanoparlantes en Catalunya. Leen el Hola y el ABCo el Mundo, miran la 1a, o Telecinco u otras, escuchan Radioteletaxi etc. que no miro ni escucho yo.

Están tan adoctrinados por el ejpańolismo como podemos estar los que miramos TV3, leemos Vilaweb y escuchamos CATradio o Racc105.

Si queremos promover las bondades de la independencia de Catalunya, va siendo hora de tener oportunamente informados a los castellanoparlantes, por mucho que se trate de un atentado a  nuestra dignidad cultural e histórica.

Queremos superar el 50% de votantes en el RUI en favor de la independencia de Catalunya? – mejor irnos mojando con aquellos catalanes que, con el nefasto comecocos de los entes de difusión estatales no conocen para nada el argumentario a favor de nuestra separación del Estado Espańol -.

La labor de Rufián es insuficiente, aglutinando a la comunidad castellanoparlante, sobre todo en el cinturón de Barcelona.

Solicito atentamente, por mucho que les pese, a las autoridades de la difusión mediática de Catalunya, incluyan un programario en hora punta, en castellano, o si lo desean, como mínimo, programas subtitulados en castellano.

Deseo que todos los que vivimos en Catalunya y participamos en el procés, estemos bien informados y no sólo dispongamos del argumentario del Estado Español, para tomar la mejor decisión a la hora de decidir nuestro futuro.

Queremos superar el 50% en el RUI ? – facil, si todo el mundo sabe de que vá, aunque sea en swahili. –