La vida versió Champions League

Què vols que et diga?

Antimàrqueting encobert

En els quasi dos anys que fa que vinc quotidianament a la facultat sempre em trobe exemplars de l’ABC a la porta. De fet, hi ha una apradeta a dins, per si algú vol fer-se’n subscriptor -fer que un estudiant pague 400 euros al trimestre, que és el que valen les subscripcions, per veure una informació esbiaixada que ja pot veure per internet?

A voltes l’agafe; per a estudiar críticament el contingut -bé, és deformació professional, això ho faig amb l’ABC, el Levante, l’Avui o amb l’abonament de l’autobús-. L’altre dia, però, la meua intenció era una altra: anar a veure la cartellera dels cinemes, per veure alguna pel·lícula que sàpiga que després no veuré amb Emili, bé perquè a Gandia no la fan, o bé perquè no tinc manera de subornar-lo per anar a veure aquella peli en concret.

I em vaig adonar que NO TENIA CARTELLERA ENTRE SETMANA!! Voler fer pagar una subscripció a un estudiant per un diari que ja està en internet és una tècnica errònia de màrqueting; si damunt el diari en particular no té cartellera, em fa pensar que el director de màrqueting de l’ABC rep una paga subterfúgiament pel grup Polanco. O pel Mundo, vaja, que encara estan més barallats…


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.