Reformes per la qualitat democràtica

Corts valencianes
Donada la mala qualitat de la nostra  democràcia, els docents decidim que hem de fer unes reformes en el col·lectiu polític. Som conscients que la crisi no ha estat culpa d’ells, però de cara als ciutadans necessitem un boc expiatori, i les enquestes indiquen que fer reformes en el sistema polític és la mesura més popular. Per tant, -i malgrat la nostra manca de informació respecte a la feina d’aquest col·lectiu-, proposem les següents reformes:

 

1- Hi haurà obligarietat d’assistir a totes les sessions parlamentàries.
2- Per tal de millorar la qualitat de la democràcia, incrementarem el nombre de parlamentaris i la quantitat d’hores que fan sessions. Això sí, com no hi ha diners per a fer reformes, hauran de ficar un major nombre de parlamentaris en les mateixes instal·lacions en què estem ara. És època de retallades, tots hem de fer sacrificis.
3- En cas que algú es pose malalt no hi haurà un substitut. Això inclou tots els treballadors del parlament: és a dir, si la meitat de l’staf de neteja i de serveis de restauranció es posen malalts, s’hauran de conformar amb el personal que hi ha disponible. Substitucions, les mínimes, que estem en època de crisi. 
4- Cal retallar en un 5% el sou dels parlamentaris. Així mateix, també cal retallar les dotacions per a material del parlament: per a fulls, fotocòpies, cotxes oficials i els respectius xofers. El dia que s’esgoten les fotocòpies, les seues senyories hauran de copiar les reformes legislatives a mà.

Alguna proposta més? 

Quant a martainsa

Nascuda l'any 1979 de pares valencians, visc fins l'any 2001 a Barcelona. Actualment estic casada, sóc mare de dos fills (un d'ells, celíac), i el tercer vindrà el 4 de maig (dia de Star Wars). Visc a Almoines i treballe com a mestra a l'escola de Palmera.
Aquesta entrada ha esta publicada en Reflexions sobre educació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*