Dit això, ens trobem amb etiquetes que utilitzem amb molta facilitat, com pot ser #socialmedia, però que pel fet de ser excessivament genèriques o per l’idioma en què estan fetes poden perdre l’interès, ja que es fa impossible de seguir la gran quantitat de continguts que generen (a no ser que s’incorporin en cerques avançades). Per tant, poden servir com a informació del propi contingut, però no com a eina per seguir fils de continguts temàtics.
Per bé o per mal, utilitzar etiquetes en català ens pot limitar i, per tant, ens pot fer perdre l’oportunitat de trobar alguns continguts de qualitat, però alhora ens permet acotar millor els fils informatius.
He fet un recull de les etiquetes en català que utilitzo més en els meus tuits i que, alhora, segueixo en cerques. No és un llistat tancat —es modifica sobre la marxa i en segueixo d’altres—, però aturar-se a llistar-les, pot servir-nos per captar millor quina és la nostra identitat digital i els nostres interessos temàtics.
En mèdia i comunicació > #comunicació #periodisme #mitjanslocals #xarxessocials (m’agradaria més dir-ne #mitjanssocials, però veig que no s’utilitza) #idigital [La cerca: #comunicació OR #periodisme OR #mitjanslocals OR #xarxessocials OR #mitjanssocials OR #idigital].
En economia i empresa > #màrqueting #comerç #pime #consum [La cerca: #màrqueting OR #comerç OR #pime OR #consum].
I, de temàtica local > #Terrassa #comerçTRS #agendaTRS #culturaTRS #políticsTRS [La cerca: #comerçTRS OR #agendaTRS OR #culturaTRS OR #políticaTRS].
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!