MARCÚS

(@marcroca)

2 de maig de 2013
0 comentaris

Facebook: A la caça de la publicitat per a 1.000 milions d’usuaris mòbils

El Guardian informava que Facebook estava perdent usuaris en els països desenvolupats, mentre seguia creixent en els països emergents. La resposta de Facebook no s’ha fet esperar, i ha explicat les seves dades per demostrar el seu bon estat de salut. Set mesos després de saber-se que Facebook arribava als 1.000 milions d’usuaris actius ara ha anunciat que ja superen els 1.110 milions d’usuaris mensuals. Quant al seu estat econòmic, s’ennorgulleix de tenir un benefici net de 166 milions d’euros, és a dir, un 7% millor que fa un any. El futur de Facebook passa per potenciar el mòbil i per incrementar els ingressos en publicitat. Pel què fa als mòbils sembla que comença a funcionar bé, ja que ha obtingut un 54% més de visites provinents d’aquests dispositius. Podeu fer una ullada als diversos canvis en el disseny que ha viscut Facebook els darrers temps en aquest apunt de Betes i Clics (foto).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!