M’acaba d’arribar per correu i què millor que penjar-ho al bloc per fer-ho conèixer. Que Moritz etiqueti en català es veu que no acaba d’agradar a tothom, quina llàstima…
Cada dia col·leccionen nous enemics. Cada català és un dimoni en
potència i ells fan d’àngel exterminador de bèsties. Aquest mes la
víctima propiciatòria és la cervesa Moritz.
Por tierra, mar y aire -és a dir, des de la televisió, la ràdio i la
premsa-, els mitjans de comunicació de la gran capital han començat a
disparar contra els propietaris de la marca ‘catalana’, ‘per haver
subvencionat l’organització Plataforma per la Llengua’.
Es deuen pensar que deu ser una plataforma atòmica.
Com que Corea del Nord ha pactat, ara el gran perill nuclear són la
Plataforma i la cervesa Moritz, que etiqueta ‘exclusivament en català’.
La família cervesera ha fet una nota pública en què surten al pas
contra la campanya i proclamen ‘el profund compromís amb Catalunya des
de 1856′. ‘Per això donem suport en la mesura de les nostres
possibilitats a diverses iniciatives adreçades a la normalització de
l’ús del català i a la cultura catalana’.
Com els fabricants afirmen, Moritz etiqueta en català ‘perquè és
l’idioma propi del país en el qual té l’origen, la seu social i el cent per cent del mercat’. Que
n’és de difícil, ser normal…
Passa-ho si us plau
Fets com aquests demostren que és imprescindible que la Seguretat Social inclogui psquiatria.
Exactament on s’ha fet aquesta pretesa campanya contra Moritz? No he trobat res a internet al respecte, tret d’alguns fòrums. Tampoc no hi he trobat res ni a la pàgina de Moritz ni a la de Plataforma per la Llengua.