la rella

la revista del Lluçanès

14 de febrer de 2014
0 comentaris

#ImpulsemLaRella!

Ja hem començat la campanya de micromecenatge #ImpulsemLaRella! a través de verkami Ja podeu col·laborar-hi per garantir el futur de la revista, difonent la campanya, fent aportacions, parlant-ne i generant debats… La base de la proposta us la resumim a continuació.

Apostem per l’espai comunicatiu al Lluçanès

Durant aquests 14 anys, La Rella ha pogut desenvolupar la seva feina gràcies a la col·laboració de molta gent i ha aconseguit uns nivells de publicitat molt importants, sobretot si considerem les dimensions del territori del Lluçanès. Ara, les conseqüències de la crisi, no només es noten agudes a la comarca, sinó que afecten de forma molt important la possibilitat de donar continuïtat a un projecte ben arrelat al territori però que es mou amb les limitacions que aquest mateix àmbit condiciona. En els darrers 6/7 anys, el Lluçanès ha passat d’una població de 8.400 habitants a menys de 8.000, amb les conseqüències que tot això comporta a nivell de la dinàmica local, comercial i empresarial. Malgrat tot, La Rella ha seguit escrivint la història del territori i la seva gent i ha buscat altres línies de treball complementàries.

(Continua)

Davant d’aquesta situació, només un canvi profund pot garantir el futur del projecte. Un canvi que la redacció de la revista ja ha iniciat amb una reducció de despeses estructurals i l’estabilització del pressupost i que es concreta en tres eixos bàsics:

  • Per una banda, la consolidació de l’associació La Rella. Iniciatives socioculturals al Lluçanès. Amb una estructura més sòlida, amb augment de socis i sòcies i amb un funcionament més independent del dia a dia de la redacció.
  • En segon lloc, una política de reducció de despeses més ajustada a una època de crisi com l’actual, i que se centrarà en la potenciació d’un nou equip de treball tècnic, administratiu i periodístic, que representi una aposta de futur i un plantejament econòmic més ajustat a la realitat tot garantint la dignitat laboral.
  • La capitalització de l’entitat a través d’aquesta campanya de micromecenatge amb la qual es preveu uns ingressos mínims de 10.000 euros. Fet que permetrà millorar les condicions de treball, donar garanties de futur i plantejar el futur del mitjà en molt millors condicions. Garantint que la gent de la comarca en sigui un xic més partícip.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!