Núvol vermell

El blog d'Oriol Soler

La cara bona de la crisi

Això de la crisi, amb tota la seva cruesa i patint-la en pell pròpia com qui més, servirà perquè els filets als restaurants de Wall Street deixin de valdre 100 dòlars, perquè joves cambrers en cobrin 10 en propines, perquè els sous dels directius d’empreses, també d’algunes editorials catalanes, deixin d’estar fora de la realitat, per que qui no treballi bé tanqui, per retrobar el sentit en el camp de l’empresa del que es realment important.

I tornarà a posar en el centre del nostre sector el més valuos: els continguts, la creació. Entre tants blocs “que acabaran amb els diaris”, facebooks “que son els mitjans de comunicació del futur” i emules “que ja fan la cultura gratis per sempre” ens havíem enlluernat i ens començàvem a creure que la revolució digital no era una eina mès sinó un fi, una revolució buida.
Aquests dies ho veig més clar que mai, amb la feinada que s’està fent l’Ernest amb 36L, tot continguts, amb l’esforç de millora que estem fent a cada revista, en com Ara torna a recuperar espai amb les promocions de diaris, sent millors, intentant ser els millors, en com discutim amb especialistes al voltant dels portals temàtics que estem construint… I ahir ho explicava el publisher de l’Economist tal com recull avui la Vanguardia.
De fet, aquesta és la crisi del Madrid i que el Barça ha ensenyat tan bé a resoldre, el joc bonic te més sentit que mai.



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Sense categoria per OriolSoler | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent