Quin sopar més senzill de fer! Com és que no ho havia provat abans?
Primer, daurar una mica de ceba a la cassola i mentrestant, per separat, posar aigua a bullir.

En segon lloc, començar a pelar i trossejar una carbassa.

Tercer: quan la ceba està a punt, tirar els daus de carbassa a la mateixa cassola i barrejar-ho una miqueta mentre tot plegat es va coent un poquet. Res, un o dos minuts.

En quart lloc, vessar l’aigua que ha bullit de manera que cobreixi ceba i carbassa. El foc al màxim fins que l’aigua torni a bullir després d’abocar-la a la cassola.

Un cop fet això ja queden poques coses a afegir. De moment, deixar que bulli força estona, fins que la carbassa estigui tova.

L’última cosa que ens falta és passar el túrmix i procurar que no quedin trossets (o sí, perquè n’hi ha que ens agrada de trobar-hi algun bocinet de carbassa).

I ja està. Queda la qüestió de la sal, un pèl delicada. A casa tots tenim preferències diferents sobre la quantitat de sal que cal incorporar als aliments, de manera que cadascú s’ho fa en el seu plat un cop som a taula.
Àpali, bon profit!