Llegia aquests dies passats en una revista especialitzada en economia que Mercadona té una Regla d’Or basada en:
1. La seguretat alimentària.
2. La qualitat.
3. La “calidesa” (les cometes són meues) en el servei.
4. Preus competitius.
5. La generació de beneficis.
A banda d’aquests cinc pilars, depén de l’àmbit territorial que Mercadona incorpore un sisé pilar a la Regla d’Or genèrica. Així, a Catalunya les etiquetes i la megafonia a l’interior dels supermercats són i es fa exclusivament en català. Algú imagina que Juan Roig actuara de manera diferent en terres catalanes? Fins ací, tot bé. On Mercadona, és a dir, el Sr Roig, es passa pel folro del camal del pantaló la consideració (i l’oficialitat, no ho oblidem) per la llengua és al País Valencià, on TOT, etiquetes i megafonia interior es fan en castellà… como Dios manda. Que allà dalt ho fa perquè no té més nassos, resulta evident. Que ací ens pren el pèl (ell, valencià de Vila-real), és obvi. És ell l’imbècil o nosaltres per comprar-li?
Renart de Segària
30 de setembre de 2014
la Marina Alta
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!