ARCHILETTERS

NOT TO BE A NUISANCE, BUT NOT TO GIVE FREE SERVICE

Re: L’ARQUITECTURA DELS FAMOSETS

Deixa un comentari
¿La mal anomenada arquitectura inferior, la de les vivendes?
Hi ha definitivament gent entre nosaltres amb mentalitat de ponent per civilitzar.

Quin VÍDEO, senyor !

RE: Anit, hi havia cotxes oficials des de quasi les Portes de Quart fins als jardins de Cervantes. I després des de la Beneficiència finsa la meitat de l’Esplanada de l’IVAM. L’arquitecte dissenyador és Llamazares, l’altre, el Torres el contractista de famosos degut a la família de la que prové. A-cero (Torres&Llamazares) és un molt bon equip espanyol. Però un equipet de províncies, en el context mundial. Possiblement ara,amb la crisi econòmico-financera se’ls ha acudit dissenyar petits habitatges modulars amb un disseny contemporani de baix cost. La crisi sols és per a classes mitges cap a avall. Les altes hi guanyen com veiem adés i ara. És el sentit social d’aquests individus de la gala d’anit, la qual em mirava amb ulls d’estranya incredulitat. Les colònies som el marc perfecte per mostrar la gran projecció de l’arquitectura, sempre que no se t’acudisca endinsar-te pels veïns carrers de Ripalda i Na Jordana.
Marta, jo que tinc pela per a fer-me un habitatge de més de 500.000 €, de fet visc en un que val molt més, mai no cridaria en Torres i Llamazares. T’ho puc ben assegurar. És patètic veure-vos, als colonitzats, caure la bava davant de tant mal gust colonial.

Al “Vull llegir més…” hi ha l’article crònica de la tonteta Marta Palàcios.

MARTA PALACIOS
Si alguien tiene el poder de congregar en Valencia a un nutrido grupo de personalidades VIP a su alrededor ese es, sin duda, Joaquín Torres, conocido, aquí y en el mundo mundial, por ser el arquitecto de los famosos.
Torres es todo un dandy. Llegó a la inauguración, con un traje chaqueta negro de pantalón pitillo, camisa blanca impoluta y corbata azul. Y tras sus pasos su mujer, Mercedes. Para mí, la más elegante de la noche, con un vestido corto en color blanco.
Nadie quiso perder detalle de la muestra.El primero en llegar fue el coreógrafo Poty, con unos vaqueros, una americana de terciopelo en color azul marino y una poderosa bufanda granate en el cuello. El diseñador Ángel Schlesser y Ana García Siñeriz, con guantes, de negro y con un blazer de lentejuelas, fueron los siguientes. Siñeriz me sorprendió. Su look lo completó con unas sandalias sin medias. ¡Menudo frío!
Y la lista continuó hasta una veintena de rostros conocidos. David Meca se dio un efusivo abrazo con el anfitrión. También se dejó caer por allí el periodista Jaime Peñafiel, con un larguísimo abrigo negro. Isabel Gemio optó por un plumífero plateado y un vestido de gasa negra, y Luis Medina, elegante como siempre, posó para los medios con su porte caballero.
El turno de las parejas lo abrieron la periodista Cristina Tárrega (con un espectacular abrigo de pieles en color blanco con el que parecía Copito de Nieve) y su marido, el futbolista Mami Quevedo.
Ana Rosa Quintana fue la más atrevida. Llegó con un vestido negro, de tirantes, y con la espalda llena de transparencias. Ya en el photocall, Joaquín se le arrodilló en plan declaración de amor. ¡Cómo son estos famosos!
Lolita Flores se presentó con el pelo más corto de lo habitual, Carmen Lomana se puso unos zapatos que en el tacón llevaban una perla y Borja Thyssen y Blanca Cuesta derrocharon amor ante las cámaras. Por cierto, ella se puso un vestido amarillo no apto para las noches con mosquitos. Gema Ruiz enseñó un clutch maravilloso de piedras. Pero, el momento, mi momento, llegó cuando hizo su aparición el futbolista Aitor Ocio… ¡Qué se quiten David Beckham y Ronaldo! Patricia Olmedilla y Gonzalo de la Cierva, Quique Dacosta y Pilar Medina Sidonia pusieron el punto y finbal al desfile de famosos.
Pero no se vayan a creer que de los nuestros no había nadie. El presidente de la Generalitat, Alberto Fabra; la alcaldesa, Rita Barberá (con abrigo de plumas negro), Francis Montesinos, Alejandro Sáez de la Torre, Javier Calvo, Laura Fitera, Juan Antonio Murgui, Mayrén Beneyto, el economista Luis Caturla, Alejandro Cerdá y su mujer, Esther Barrera, entre otros, no quisieron faltar.
Después de ver la exposición y de codearme con lo más de lo más, me tomé una copita de vino y unos canapés de El Alto de Colón.
El día que sea rica, influyente o me convierta en una de esas famosas con pedigrí llamaré a Torres. Sin duda.
Aquesta entrada s'ha publicat en NEIGHBOURS el 11 de febrer de 2012 per josep_blesa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.