Les aigües turbulentes

Bloc personal de Jordi Casadevall Camps

5 de desembre de 2008
2 comentaris

El client sempre té raó

Ahir vaig passar per una benzinera a omplir el dipòsit del vehicle. Vaig calcular que hi cabrien uns 40 €, que vaig pre-pagar amb targeta. Es veu que la benzina va més barata del que jo em pensava perquè quan faltaven exactament 2,02 €, la manguera va fer un soroll característic: era la seva manera de dir que el dipòsit ja era ple i no admetia més combustible. La veritat és que no m’havia trobat mai en aquesta situació, i els dubtes em van assaltar: perdré aquesta (irrisòria) quantitat? Hauré de passar pel tràngol de suplicar-ne la devolució? Em faran un val per la propera vegada que reposti? Doncs no calia patir: va aparèixer a l’instant la caixera abonant-me els 2,02 € trinco-trinco. Sense regateigs, sense males cares, sense cap pega. Al contrari, diligentment, amb un somriure… i en català.

No és cert que sempre, sempre, el client porti les de perdre. A vegades, les transaccions comercials d’aquest país estan a l’alçada que tots voldríem. Per cert, la benzinera en qüestió està situada a Cornudella de Montsant, un preciós poble del Priorat, comarca de visita obligada.

  1. Just a l’inici d’aquesta baixada de preus, em va passar el mateix (amb 5 “i pico” €) en una benzinera Bonpreu/Esclat. Simplement, vaig deixar la mànega, explicar-ho a atenció al client, que en un segon ho va veure a l’ordinador i em va retornar els diners. Visca! 🙂

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!