La campanya “Les 4 raons” segueix el seu curs. Recordo que es tracta d’enviar un correu a aquelles empreses que ens llancen i llencen publicitat a les bústies sense usar el català. Un amable blocaire (Xavier) em suggereix dos nous arguments:
– que l’ús del català per part de l’empresa demostra proximitat i que fa la feina ben feta i amb qualitat (cito de memòria)
– que l’Ajuntament corresponent disposa d’un servei (gratuït o no) de traducció i consulta
Com que vull mantenir les quatre raons (per jugar amb el símbol de la mà amb quatre dits), he incorporat la primera de les raons a la 3a (l’ús del català fa augmentar els clients) mentre que la segona, al no tractar-se tant d’un argument com d’un recurs a utilitzar no la incloc als meus correu, però la tindré en compte de cara al futur.
Agraeixo sincerament aquesta aportació i també la d’altres blocaires que m’han fet saber que també estan enviant correus. A veure què passarà.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
I on puc demanar que paren de fer publicitat en paper? És absolutament antiecològic. I mai he entés perquè han de tindre la llibertat d’omplir-me la bústia si no tan sols ho he demanat. M’és igual en quina llengua intenten vendre’m alguna cosa: vull que em deixen en pau.