1 de desembre de 2008
Sense categoria
0 comentaris

Una gran estratègia

Quan
el govern de l’Estat va decidir dividir en dos Renfe -ferrocarril
estricte i infraestructures viàries- la va encertar de ple. En aquell
moment els responsables de la decisió van apel·lar a la racionalització
i a la millor prestació del servei. Amb el temps s’ha vist que la
intenció era ben diferent. Es tractava de marejar l’usuari i evitar
responsabilitats directes. Ara quan els afectats pels retards i les
misèries de cada dia s’adrecen a l’atenció al client de Renfe allà els
envien molt amablement cap a Adif, on ningú dóna la cara.

Jugada perfecta. Encara ho podrien arrodonir més. Des d’Adif els haurien de rebotar de nou cap a Renfe.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!