Serrallers al dia

Qui no corre, vola. El sector de la serralleria domiciliària ha renovat la seva imatge. Continuen com sempre oferint els seus serveis les 24 hores del dia, indicant un trist número de mòbil com a tota referència (ni nom, ni adreça, ni NIF…). La novetat és que aprofiten una de les cares de les targetes publicitàries per incloure il·lustracions que ben poc tenen a veure amb la seva professió.

O si? A la imatge, tres exemples recollits de la bústia de casa en pocs dies. Dues de les targetes, amb advocacions religioses, incloses potser perquè el potencial client d’aquest tipus de professionals els pugui adreçar una oració tot pregant-los que la factura final del servei no sigui molt elevada. Ja se sap que en aquest ram hi ha molt de niño de Écija infiltrat. Potser caldria que anessin pensant en incorporar la Mare de Déu dels Dolors, per allò de la “dolorosa”.

L’altre anunci, com es pot comprovar, és de la més rabiosa actualitat, és una mostra d’agilitat empresarial i, en contra del que podria semblar, té molt a veure amb el servei publicitat. En efecte, és del tot lògic que un serraller sigui independentista català tenint en compte que una de les seves feines és arranjar portes espanyades. Segons el diccionari, espanyar significa fer saltar el pany d’una porta. Per entrar-hi i endur-se tot el que es pugui, és clar.

[Imatge: foto de l’autor]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *