Anuncis que em posen nerviós (19: el del Cola Cao)

L’escena.
Criatures d’ambdós sexes i de diverses edats s’adrecen a l’espectador, via webcam (molt important, això), parlant del producte en qüestió, que no és altre que el Cola Cao, i deixant clar que volen l’original, no una imitació.

El missatge.
El Cola Cao, que és un producte més vell que l’anar a peu, és únic i inimitable, des de que ho cantava el negret de l’Àfrica tropical.

Per què em posa nerviós?
Per les intervencions dels nens i per la seva manera de parlar, oferint una imatge de la joventut que està pujant avui i que ens dominarà demà: xulescos, capritxosos, exigents, consumistes… Uns petits dictadors, com encertadament són definits per la sociologia més actual. El Cola Cao, que no me lo quiten… Dues galetes ben bones els donava jo, per acompanyar.

4 pensaments a “Anuncis que em posen nerviós (19: el del Cola Cao)

  1. els regalen un spray per fer graffitis: com se nota que no duen els fills al parcs infantils i veuen el que fan amb les instal·lacions pels petits i les parets, cabines, semafors i altre mobiliari urbà.

  2. Tot i que la solució, al meu parer, no està en donar dues bones galetes, sinó en eliminar la idea pijoprogre del “pare amic”. Els xiquets i les xiquetes d’avui en dia, en realitat, tenen una manca absoluta d’una figura paterna i materna en el sentit complet del terme: carinyós, sí, i que jugue amb ells i els hi done confiança però, alhora, també inspire un respecte i una autoritat guanyada a base de ser un bon model, i no a colps de porra. No hem de ser amics dels nostres fills, sinó pares. Això mateix, pares.

  3. Tot i que darrerament torno a veure poca tele i evito els anuncis tant com puc si hi ha un que em treu de pollaguera és el del marit garrepa, de fet no recordo que anuncien (un detergent o un suavitzant?) però donen una imatge falsa dels homes.

    De fet són elles les que més prim filen a l’hora de comprar i acaben comprant una marca blanca que costa la meitat amb resultats similars, però això els publicistes ho saben molt bé i apliquen psicologia perversa culpant a “l’innocent” per fer sortir el mal cos al “culpable”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *