9 de gener de 2017
0 comentaris

Stockpair signa una col·laboració amb l’ex-futbolista Lothar Matthäus

Si heu estat al corrent de les últimes notícies en relació al sector dels brokers d’opcions binàries haureu vist que és molt comú que hi hagi empreses que col·laborin amb esportistes per fer-se promoció.

Hi ha hagut tant amb equips al complet com amb jugadors específics, buscant-se en tots els casos l‘efecte positiu que suposa tenir relació amb una persona de confiança. És a dir, el broker li ve bé perquè al vincular-se a una persona de confiança el públic entén que pot confiar en el servei.

Lothar Matthaus

 

Per aquest motiu Stockpair hagi decidit col·laborar amb l’ex-futbolista Lothar Matthäus, un gran estel d’origen alemany.

Un bon acord

Mitjançant el contracte que ha signat el broker amb la clàssica estrella del futbol, ​​Stockpair tindrà dret a utilitzar la seva imatge en publicitat tant en línia com fora durant un període d’un any.

Això vol dir que és possible que aviat vegem en les xarxes socials anuncis de tipus de “Si vols invertir tan bé com marcava gols Lothar Matthäus, usa Stockpair”.

Està per veure quines són les idees que posarà de manifest el broker, però tenir a aquesta icona del futbol del seu costat segur que els proporciona un bona manera de seguir avançant i donant a conèixer les seves possibilitats.

broker de binarias stockpair

Però per què s’ha decidit contractar Lothar Matthäus si ja no és un jugador actiu? Tot té la seva explicació. La cursa del jugador va començar el 1979 al Borussia Mönchengladbach, on va estar durant diversos anys.

Després va passar al Bayern de Munic entre 1984 i 1988 i també va jugar a l’Inter de Milà. Va ser internacional en nombroses ocasions i va estar considerat una gran estrella que es va anar apagant de forma coherent amb el pas dels anys.

A posteriori va donar el salt al càrrec d’entrenador i es va posar al capdavant de diversos equips sense aconseguir-ho. Això li ha permès seguir vinculat al món del futbol.

Amb tot això en compte és lògic que Lothar Matthäus hagi estat la contractació de Stockpair. Diuen experts en màrqueting que treballen per al grup que en realitat s’ha contractat a aquest ex-futbolista perquè té ganxo entre traders que van néixer entre els 70 i els 80.

Són una generació que s’allunya del concepte de vida que tenen els millennials, a els que no aconsegueixen introduir en aquest tipus d’operació financera. Per això només necessiten alguna cosa que atregui a aquestes persones i un futbolista al qual reconeixen sona com la idea perfecta.

A pels alemanys

També cal entendre la decisió que ha pres Stockpair recordant que el seu mercat principal d’acció és l’alemany i han contractat a un jugador que inspira respecte i confiança entre els alemanys.

stockpair quiere fidelizar a los alemanes

Matthäus va ser el capità de la selecció alemanya durant molts anys i va portar la cinta de líder del conjunt amb orgull i respecte. En la seva carrera es va guanyar l’admiració de l’afició i de les seves rivals, com Maradona, que ho va denominar com el millor rival que havia arribat a tenir en la seva carrera futbolística.

A més, la història de Lothar en el futbol també li ha proporcionat muchafama internacional i compta amb nombrosos premis que avalen la seva trajectòria, inclòs el de millor jugador de la FIFA.

Stockpair esmenta referent a aquesta col·laboració: “No ens hem afanyat a signar col·laboracions i només hem començat amb això en aquesta direcció perquè hem trobat un soci que de veritat realça i comparteix els nostres valors, creences i recerca de l’excel·lència.

La nostra col·laboració també emfatitza la sinergia entre el futbol i el trading, on la preparació i l’execució són claus per a l’èxit. Planegem promocionar activament aquesta col·laboració amb diferents iniciatives i estem esperant que els resultats siguin molt fructífers “.

stockpair-website

Després d’aquesta col·laboració, la qual possiblement s’estendrà més enllà de l’any de contracte, el més probable és que Stockpair continuï realitzant acords similars. Els ha costat entrar en la dinàmica de suport en rostres recognoscibles, però a partir d’aquest punt el més lògic seria continuar treballant per aquest camí.

Com a mínim és el que han fet ja altres brokers i a tots els està funcionant amb uns resultats positius. L’únic dubte potser es trobi en com de receptiu haurà el públic alemany a la campanya, però ens dóna la sensació que el resultat serà bo.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!