No falla. Quan s’acosten les festes nadalenques, els televisors es veuen literalment inundats de colònies, fragàncies i perfums, convenientment embotellats en envasos inversemblants i etiquetats amb noms previsibles. Per promoure’n el consum massiu, els sagaços publicistes empren recursos suadíssims, des de la desnerida adolescent xipollejant en interiors versallescos fins al xulo-piscines envaint la pista d’una discoteca. Aquesta temporada la palma se l’endú l’anunci de la discoteca tipus Studio 54, tota plena de friquis fent coses rares i on triomfa el popular de torn (enguany, el Kortajarena). El seu secret? Posar-se unes gotetes de 212 (abans hi havia les galetes 222, ara la colònia 212).
Tots, absolutament tots aquests anuncis acaben de la mateixa manera: “la nova fragància…”. Em pregunto què se’n va fer de les “noves fragàncies” que ens van intentar encolomar el 2010. S’han evaporat de ben segur.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!