Josep M. Cervelló

llibreta de camp

30 de juliol de 2009
Sense categoria
1 comentari

El Barça especula amb el delta del Llobregat

En un escrit anterior d’aqauest bloc advertiem sobre l’operació especulativa del FC Barcelona que amenaçava una zona del delta al municipi de Viladecans, operació que comptava amb el suport esntusiasta de l’ajuntament de Viladecans. Sembla que la cosa es va consumant.
Llegiu http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/141045 del company Toni Garcia de l’Hospitalet.

INELVE tanca
11.11.2007 | 6.01
A Sense categoria
L’educació, un dret de ciutadania
16.03.2007 | 9.49
A Sense categoria
Que viva México!
15.08.2007 | 12.47
A Sense categoria

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

  1. El Barça especula en Viladecans: sí.
    El Barça especula en Barcelona con la recalificación del Miniestadi (la madre de todas las demás operaciones), y lo hace con el voto favorable y entusiata de ERC y su máximo dirigente municipal, Jordi Portabella.
    El Barça especula en l’Hospitalet: sí. en L’Hospitalet ERC tiene una inplantación nula: cero concejales en la segunda ciudad de Catalunya.
    El Barça especula en Montcada: sí (derivada de la macro-operación del miniestadi). En Montcada ERC tiene una inplantación similar a la de l’Hospitalet, es decir: cero patatero.
    ¿porqué será?
    El “independentista” Laporta os ha metido un gol por toda la escuadra.

    Las encuestas que hace públicas hoy el CEO confirman el descalabro electoral de ERC, que tiene fugas masivas de votantes hacia CiU, Rcat y los socios del Tripi. A pesar de estas vías de agua, la principal causa de la caída del partido del Putxi y la morsa no es otra que la desolación, perplejidad y desencanto de miles de votantes que ya han decidido no volver a votar ERC, debido al asco que provoca comprobar como el mismo partido que vota la LEC,  la recalificación del Miniestadi del FCB o la financiación, tiene afiliados que se postulan contra todo ello sin que se les caiga la cara de vergüenza.
    Si hubieses leído a Pla sabrias aquello de:
    “Fem el que sigui, però no fem el ridícul”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.