A la tremenda

Josep Arranz i Romeu

6 de maig de 2011
Sense categoria
0 comentaris

Es deu tractar d?algun error, no em puc creure que l?ARA estigui fent censura, no?

Publicat el dijous, 14/04/2011

L’amic Mark Serra sembla ser que està molt emprenyat amb la línia
editorial del diari ARA i en concret de la columna d’avui d’en Toni
Soler. Així doncs, ha procedit a fer-ho saber a través d’un comentari al
Facebook del diari i… ha desapargeut al cap d’una estona…

Com que ben segur es deu tractar d’algun problema informàtic, de la
xarxa, o del dia ennuvolat que fa avui, i mai de la vida a una qüestió
de censura ni molt menys, us passo un cop de pantalla del comentari en
qüestió:

A Trini Gonzàlez, i 102 persones més els agrada.

22 comentaris

  • Joan QUIM

    14/04/2011 15:47

    Acabo de ser bloquejat com els anteriors companys al fb del diari ARA. Quina grans demòcrates independentistes.

  • mavi olmos

    14/04/2011 16:07

    no m’ho puc creure la meva publicació en el mur del diari Ara ha desaparegut quin fàstic !! llibertat d’expressió ??????

  • Ignasi Vendrell Font

    14/04/2011 16:24

    Primer ens insulten per frikis.
    Després opinem sobre el frikisme de l’articulisme del sr Toni Solé, i la
    seva manca de respecte (Si ells ens diuen frikis, nosaltres no li podem
    dir friki??) , després ens eliminen NOMÉS els nostres posts, i després
    ens eliminen al seu perfil, I aquí com si no hagués passat res… Han
    esborrat una vintena de comentaris, i han eliminat una quinzena de
    persones del perfil del diari Ara..VERGONYA!! PROU CENSURA!!! Els
    lectors ens mereixem un major respecte!!

  • Pere Mas

    14/04/2011 16:46

    Doncs serà que en Mark Serra i Solidaritat no fan el mateix als seus murs,

  • Joe Bascuñana

    14/04/2011 17:08

    No nomes ell. A mi tambe m han
    censurat i bloquejat al diari Ara, i altre gent, bastanta gent q no
    estaba d acord amb el article de Toni Soler. Per aixo he creat un grup a
    feis, per reunir la gent expulsada del diari ARA: http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_179768732075887&ap=1

  • Miquel Pujol

    14/04/2011 17:22

    Mark Serra no ha sigut lúnic. A mi
    també m’han borrat el missatge i m’ han expulsat de la pàgina, ara ja no
    hi puc penjar missatges. Aquest és el tracte a un lector del seu propi
    diari. Vergonyós.

  • Miquel Pujol

    14/04/2011 17:37

    Al final resultarà que els frikis
    independentistes que diuen que som, en comptes de lluitar per l’
    independència haurem de lluitar per la llibertat d’expressió.

  • pep

    14/04/2011 17:49

    Doncs a mi igual, m’han esborrat un
    missatge i bloquejat. M’he donat de baixa dels admiradors i he enviat
    una queixa al defensor del lector: defensor@ara.cat
    I per descomptat no penso tornar-lo a comprar.

  • Gabriel

    14/04/2011 18:00

    El diari Ara dona de baixa al
    facebook a qui opina sobre l’article del Toni Soler… Jo ja no hi soc!!!
    Ara em donaré de baixa del diari. En paus!!

  • Joe Bascuñana

    14/04/2011 18:02

  • Gabriel

    14/04/2011 18:04

    Jo també he fet un comentari super despectiu cap al senor Toni Soler:
    Simplement no s’han molestat ni en corroborar si la senyoreta Lapiedra
    va ser convidada per la plataforma que convocava la protesta o no. Que
    sapigueu que es lamentable que uns diaris que pretenen ser moderns i
    democràtics facin mes publicitat a una persona “friqui” que a 300
    independentistes protestant. O es que el senyor Toni Soler vol aprofitar
    la mateixa oportunitat de publicitat que la senyoreta Lapiedra?
    Per aquest motiu he sigut donat de baixa….

  • bb

    14/04/2011 18:50

    No, Pere Mas, Solidaritat no fa aquestes coses, això només ho fan els botiflers d’ERC.

  • Josep Arranz

    14/04/2011 19:12

    Personalment, crec que el responsable
    de censurar les primeres crítiques s’ha equivocat i ara el difícil és
    rectificar. Està molt bé que el Toni Soler escrigui el que vulgui (tot i
    que part de la informació és incorrecta i no està contrastada) i que
    dóni la seva opinió, per molt que un no hi estigui d’acord, només
    faltaria!. Però si la primera crítica al seu escrit al FB l’haguessin
    respectat com el que és i prou, no s’hagués muntat tot aquest pollastre.
    Rectificar és de savis. I a més entre els que ara estan indignats hi ha
    una part important de la seva base lectora (actual o potencial) i molts
    havien rebut entusiàsticament l’aparició d’aquest diari, però també és
    cert que en els darrers dies s’han pogut llegir cròniques prou
    malintencionades vers la formació política Solidaritat Catalana per la
    Indepència, que jo personalment també les considero injustes, per no dir
    tendencioses. L’article d’en Toni Soler simplement pot haver estat fora
    de lloc i el que no es pot fer és, al damunt, voler silenciar la
    crítica.

  • DPG

    14/04/2011 19:51

    Realment és lamentable l´actitud del diari ara. Jo també m´he trobat censurat en altres temes. Mal tuf fa la cosa

  • FINA FORGAS PUIG

    14/04/2011 20:17

    NO HA ESTAT CAP ERROR ! Fa unes 5
    hores jo he escrit al facebook de l’ ARA el comentari que adjunto al
    final i al minut me l’han esborrat i m’han eliminat. I he vist com
    comentaris d’altres persones també desapareixien. El meu escrit era
    aquest: E”m sembla vergonyòs que es tracti de friki al poble, a mi, jo
    hi era. I soc una dona de 57 anys, treballadora, mare de família, crec
    que prou culte i, per sobre de tot amb un sentiment català de tota la
    vida. La meva mare, de petita ja hem parlava de Catalunya, de la
    República, de la guerra civil… m’ensenyava una postal ón, al darre…ra hi
    havia la lletra del Cant del Poble… i me la cantava… I erem en plè
    franquisme. I jo no soc una excepció, ahir, al Parlament, hi havia molta
    gent com jo, i d’altres de més joves, es clar, i és bo que hi siguin.
    Però ningú dels que estavem allà ens mereixem el menyspreu d’el seu
    diari.”

  • David S A Molina

    14/04/2011 21:30

    que tothom sàpiga que l’administrador
    de la pàgina del diari Ara, està eliminant, i censurant, totes les
    publicacions sobre l’article del Sr. Soler, encara que siguin
    respectuoses, no com ell al seu article, al titllar-nos a tots de
    frikis. visca la llibertat d’expressió, Srs. del diari Ara..

  • Dolors Vilasaló i Targa

    14/04/2011 21:50

    No son els primers ni seran els
    ultims en censurar….a mí m´han esborrat comentaris que no anaven
    dirigits a dingú en concret…i aixó només poden ser els mateixos de
    Facebook no?

  • Joan

    14/04/2011 22:07

    Que el Sr. Mark Serra s’extranyi de que algún administrador de planas del FB esborri comentaris tant sols té un nom: CINISME.
    Si a més a més s’extranya que es bloqui a alguna persona dons ja deu ser AMNESIA.
    El Sr. Mark Serra va ser (crec que encara es) el gran censurador de les
    planes de SI al Facebook, i ara li fa mal la seva medicina ?

  • Miquel Pujol

    14/04/2011 23:08

    Sisi Joan el que tú diguis, la úncia
    diferencia és que el Mark era l’administrador del facebook dun partit
    politic independentista, i l’ara es un diari que jo tenia entès que era
    seriós, que se suposa que ha de respectar més que ningú la llibertat
    dels lectors, i molt més encara quan es tracte dels seus propis lectors.
    I perdona que t’ho digui però no tens nidea de que parles, no només han
    bloquejat comentaris al Mark, ens han bloquejat comentaris a moltes
    persones, que hem expresat la nostre opinio sense faltar a ningu i ens
    han bloquejat.

  • Joan

    14/04/2011 23:32

    Miquel, per no tenir-ne ni idea t’explico que quan jo era membre de SI en Mark Serra hem va blocar i eliminar comentaris.
    De fet he vist a FB el fil i no l’he pogut comentar per estar blocat.
    Si et capaç de trovar-hi la diferencia t’ha agrairia me l’expliquis.

  • Geno

    15/04/2011 16:11

    Vaig “comprar” tot el projecte de
    l’Ara, però crec que el Sr. Soler ha estat molt poc respectuós amb la
    gent que hi havia manifestant-se davant del Parlament, tant els que hi
    erem físicament com els que hi erem amb el cor, malgrat que és molt
    lícita la seva opinió, també són molt lícites les opinions que el puguin
    contradir. Crec que haurien de rectificar, no amb l’opinió del Sr Solé,
    sino en deixar que aparegui tot, el del FB i el contingut d’aquest
    blog.

  • Xavier Santiago Sanchez

    17/04/2011 22:49

    No, no és cap error. Jo he pujat dos
    comentaris un el dijous i un altre el divendres i encara espero que mels
    publiquin.Vosaltres us ho perdeu, ja no seré lector del diari Ara


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.