L’impacte dels nous mitjans en la producció acadèmica interinstitucional a Catalunya i Amèrica Llatina

Aquest és el tema amb que s’obrirà el 20è seminari de l’APEC, l’Associació d’Investigadors i Estudiants Brasilers a Catalunya, que es realitzarà el proper cap de semana, 19 i 20 de juny, al Centre Cívic Pati Llimona: C/Regomir, nº 3 (Ciutat Vella) de Barcelona).

Un dels objectius de l’APEC és promoure la reflexió i el diàleg entre els investigadors i estudiants de diferents països sobre la situació actual en què vivim tal i com es reflecteix en l’entorn social i acadèmic. Enguany la discussió es centrarà en el paper de les noves tecnologies i la forma en què han estat actuant en la reorganització de les diverses dimensions i instàncies de la vida social i quotidiana.

Per als assistents al seminari (ouvintes), que es realitzarà l’entrada serà gratuita. El programa és el que segueix:

Divendres 19 de juny

16h – Recepção e credenciamento

17h – Mesa de Abertura – Representantes consular e da APEC

17h15 – Palestra Francis Pisani” – tema: Cidades inteligentes – O que se pode aprender com elas? Case: Curitiba e Rio de Janeiro

18h00 – Palestra “Seminário 20 anos da APEC” (Prof. Wagner)

19h – Coffe Time e momento network

19h30 – Palestra do “embaixador”: Panorama dos Direitos Humanos na atualidade

20h30 – Lançamento da TV APEC e Apresentação cultural

 

Dissabte 20 de juny

10h30 – Roda de conversa multidisciplinar

11h30 – Palestra Dra. Cristiane Barquim – Tema: O trabalho do professor brasileiro diante das avaliações externas

12h30 – Roda de conversa multidisciplinar

13h30 – pausa almoço

16h – Palestra Adalberto Santos– Tema: Patrimônio, memória e identidade nacional: uma análise das políticas culturais brasileira

17h – Palestra Laia Folguera – Tema: Sexualidad, género y Sociología: ¿cómo enfocar sus vínculos?

18h – Plenária de encerramento

18h30 – Coffe time e momento network

19h – Apresentaçao cultural

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*