30 de Desembre 2007
NADALES i CORALS: D’això és del que vam poder gaudir ahir els presents al pati de la rectoria de l’Església de Sta. Maria de Badalona, on hi tenia lloc l’activitat "COR NADAL" que organitza des de fa uns anys "Soca-Rel", entitat que promou la divulgació de les tradicions i la cultura popular.
Va ser una animada cel·lebració nadalenca per a petits i grans …,
… on s’hi van aplegar un bon grapat d’entitats de cant coral, que juntament amb l’escenificació de les figures del pessebre ens van oferir les seves nadales.
Després, el plat fort de la nit : La narració del conte "La sopa de Pedres", originari d’en Xesco Boix.
(Amb el permís del web "la pàgina escolta d’en Jou" , en aquest enllaç hi trobareu el conte) : http://www.jouscout.com/OP1C1.htm
Un tast de sopa ben calenta (per no quedar glaçats) i unes nadales cantades per part de tots els presents van posar punt i final a un entranyable acte de Nadal.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!