FINESTRA FOTOGRÀFICA

Benvinguts al bloc personal d'en Francesc Cabiró (un espai actiu des de 2007). El destí natural d'una fotografia és ser mostrada, i ajudar a expressar una idea o transmetre algun missatge.

17 de gener de 2026
0 comentaris

Badalona (128) – Contrallum

17 de gener de 2026

El contrallum atrapa, és inevitable! Avancem per un camí, un carrer o per la muntanya i ens enfrontem sense pensar-ho a allò que ens ve de cara. És l’afany d’un mateix per lluitar contra l’adversitat, de guanyar la partida, d’imposar-se.

L’escena del contrallum atrau perquè no intenta amagar res: mostra arrugues, defectes, susceptibilitats; és, per tant, molt superior a nosaltres. És potser aquest el misteri, on rau l’encant de la seva màgia?

Formes cridaneres s’endevinen, entre els clarobscurs, ben retallades. És això que veuríem si poguéssim disseccionar la nostra ànima?


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.